Per primera vegada en la història, els afeccionats d’alguns països europeus tindran l’oportunitat de veure un Gran Premi de Fórmula 1 de manera gratuïta a través de YouTube, incloent, des dels entrenaments, fins a la classificació, i tota l’acció del dia de la carrera en viu des de Nurburgring del 9 a l’11 d’octubre.
L’acció veurà la llum en el Gran Premi Eifel a Alemanya en el canal de Fórmula 1 de YouTube en territoris europeus seleccionats el diumenge 11 d’octubre de 2020. Els afeccionats podran veure la carrera, en viu i gratis, en set mercats europeus, incloent: Alemanya, Suïssa, Holanda, Bèlgica, Noruega, Suècia i Dinamarca. L’acord també proporciona a YouTube contingut addicional com a vistes prèvies de la carrera, aspectes destacats i anàlisis.
Aquesta associació única es basa en la relació increïblement sòlida que la Fórmula 1 i YouTube han establert en els últims anys, incloent continguts més rics i atractius com a resums més llargs dels moments més destacats, moments radiofònics dels millors pilots i equips, i anàlisis d’experts. Tot això ha impulsat el creixement de l’audiència en un 130% interanual.
YouTube ha proporcionant als fans contingut d’alta qualitat i atractiu, incloent peces del perfil dels pilots, reportatges entre bastidors, entreviste, podcast i molt més. A mesura que la gent passa més temps a casa, estem veient un canvi cap a la visualització en streaming, juntament amb un creixement significatiu en YouTube: El temps de visualització de contingut en viu en les pantalles de TV a nivell mundial ha augmentat en més de 250% (11 de març – 10 d’abril, YoY).
Aquesta associació presenta un moment únic perquè les marques arribin als fanàtics dels esports en YouTube. Els anunciants poden comprar l’inventari d’anuncis en viu del Gran Premi d’Alemanya, en un o diversos mercats, juntament amb el ric contingut en tot el canal de F1 de YouTube.
Els pilots de Fórmula 1 també han trobat una llar en YouTube com a creadors. Pilots com Nico Rosberg, Max Verstappen i Lando Norris pugen regularment vídeos als seus canals, donant als fans una visió pròxima i personal de les seves vides.