L’any que ve estarà marcat per la introducció de la nova categoria de primer nivell en les curses de resistència, l’Hypercar.
Per tal de conciliar els diferents nivells de rendiment entre l’Hypercar i les classes LMP2, l’Automobile Club de l’Ouest (ACO) i la FIA han decidit ajustar el ritme dels cotxes LMP2.
Els motors Gibson, exclusius d’aquesta categoria, lliuraran 560bhp en lloc dels actuals 600. Aquesta decisió no tindrà cap impacte econòmic en els equips implicats. D’altra banda, la reducció de l’energia tindrà com a resultat uns costos de gestió més baixos.
Amb el calendari revisat del Campionat Mundial de Resistència de la FIA per al 2021, tornant al format tradicional d’un any natural, el nou nivell de rendiment serà introduït en tots els campionats que executin vehicles LMP2 elegibles per competir en les 24 Hores de Le Mans 2021(FIA WEC, European Le Mans Series, IMSA, Asian Le Mans Series).
Com s’ha anunciat anteriorment, Goodyear serà el proveïdor exclusiu de pneumàtics de la categoria LMP2 en el Campionat Mundial de Resistència de la FIA i la Sèrie europea de Le Mans de 2021.
L’ACO i la FIA estan treballant per definir l’estratègia per a la LMP2 a partir de 2023. El control de costos continuarà sent la prioritat d’aquesta categoria, que ha estat un èxit innegable des de 2017.
WEC: Els LMP2 redueixen la seva potència per donar entrada als Hypercar
Subscriu-te
0 Comments
el més vell