Renault vendrà el K-ZE a Europa, diu el director del departament de vehicles Elèctrics

El K-ZE va sortir a la llum perquè Renault desitjava conquerir el món elèctric assequible. Presentat a la Xina, resulta que una vegada que se suposa que ha de ser subministrat en la majoria dels països, la veritat és que on més crida l’atenció a Europa.

La revista britànica va parlar amb Gilles Normand, director de Renault d’Automòbils Elèctrics, i va reconèixer el següent:

“Un model diversificat de la K-ZE arribarà a Europa.”

És una aposta molt eficient que el vehicle elèctric urbàt probablement serà subministrat sota la marca Dacia.

En primer lloc, Renault no busca ser vist com el productor d’un cotxe econòmic, elèctric o no, especialment quan té una marca establerts per a això: Dacia. En segon lloc, el Dacia Duster és, de moment, el SUV que més crida l’atenció a Europa, i que presenta l’emblema de forma eficaç, el que també pot aconseguir amb un vehicle elèctric.

Als països diversificats on Dacia no existeix, com Brasil, Índia i Rússia, la marca Dacia es pot obtenir com Renault. Això assegura que l’empresa tingui una part de mercat que capta l’atenció d’aquests països.

El  K-ZE europea seria un esglaó inicial amb un preu al voltant de 10.000 lliures esterlines al Regne Unit, o una mica més de 11.500 euros.

Per a un tema de costos, el K-ZE europea es produirà potencialment a la Xina per a la seva distribució mundial, sigui quin sigui el designi que Renault decideixi presentar-la. El K-ZE té una longitud de 3,74 m, una amplada de 1,58 m, i una distància entre eixos de 2,42 m. Disposa d’un pack de 26,8 kWh, amb una utonomia d’uns 271 km-

A la Xina, el K-ZE té tres versions. La més baixa costa 62,800 RMB – uns  8,740$. L’opció  mitjanes costa 66.800 RMB (9.450$), i el model més alt, 71.800 RMB (10.160$).

Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Author

Share