El nou SEAT León afegeix a la seva oferta d’accés dos motors gasolina diésel

  • La versió de carrosseria 5 portes rep el motor 1.0 TSI 110 CV, disponible en l’acabat Style, que es converteix en la mecànica de gasolina d’inici de gamma, amb un preu, incloent campanyes comercials, de 20.270 €
  • Pel que fa a les opcions dièsel, s’incorpora el motor d’accés 2.0 TDI CR 115 CV, també en la versió Style de 5 portes
  • A més, per a les dues carrosseries, l’opció 2.0 TDI 150 CV DSG-7 està ara també disponible amb l’acabat Style

En total, el nou SEAT León oferirà fins a cinc sistemes de propulsió diferents -gasolina, dièsel, gas natural, Mild-Hybrid, i híbrid enchufable-, amb potències que van dels 90 CV de l’1.0 TSI, als 204 CV de el Lleó i -Hybrid (PHEV)

El nou SEAT León incorpora a la seva oferta mecànica dues versions d’inici de gamma: 1.0 TSI 110 CV en gasolina, i 2.0 TDI CR 115 CV en dièsel; ambdues opcions ja estan disponibles a la versió de carrosseria de 5 portes, i amb l’acabat Style Launch Pack. Per la seva banda, el motor 2.0 TDI CR 150 CV DSG-7 amplia la seva disponibilitat ara també amb l’acabat Style, tant en el 5 portes com en el Sportstourer.

La gamma de motors de el nou compacte de SEAT marca un abans i un després en la companyia, oferint per primera vegada fins a cinc sistemes de propulsió diferents en un model, i disposant així d’etiquetes mediambientals ‘C’, ‘ECO’ i ‘ZERO’ , amb l’objectiu d’adaptar la seva oferta comercial a qualsevol necessitat dels clients. A l’espera de l’arribada de les versions TGI i e-Hybrid -Gas Natural Comprimit (GNC), i híbrid elèctric endollable (PHEV), respectivament-, el nou León ja està disponible al configurador de SEAT amb mecàniques TSI de gasolina, TDI dièsel, i l’opció micro híbrida ETSE (Mild-Hybrid).

Les variants mecàniques de el nou SEAT León ofereixen potències d’entre 90 CV i 204 CV, associades a caixes de canvi manual de sis relacions o automàtica DSG de set, ara amb tecnologia «shift-by-wire» -amb connexió electrònica entre la caixa i la palanca-, i amb tracció davantera o total, aquesta última disponible pròximament a la versió de carrosseria Sportstourer.

seat leon 2020

Els motors 1.0 TSI 110 CV i 2.0 TDI 115 CV

Les versions d’accés a la gamma de el nou SEAT León 5 portes, en gasolina i dièsel, compten ara amb els motors 1.0 TSI 110 CV -a l’espera de l’arribada de l’1.0 TSI 90 CV, i 2.0 TDI CR 115 CV. Tots dos compleixen amb la més exigent normativa d’emissions actual Euro 6 gràcies a una sèrie d’avenços tecnològics que fan d’ells dos dels motors més sofisticats i eficients de mercat, tots dos units a un canvi manual de sis velocitats, i associat a la tracció davantera .

Per la seva grat d’ús, suavitat de funcionament i reduït consum són, en definitiva, la combinació ideal per circular amb agilitat pel trànsit interurbà, i viatjar amb soltesa per carretera. Tot això amb una qualitat de rodadura excepcional en tot moment.

El bloc de gasolina 1.0 TSI amb 110 CV és un motor tricilíndric de 999 cm3 sobrealimentat mitjançant turbo de geometria variable, que destaca per incorporar un sofisticat mòdul electrònic de regulació de l’termòstat que integra la bomba d’el líquid refrigerant, i un sistema de gestió de gasos que compta amb catalitzador de quatre vies i filtre de partícules específic per als motors de gasolina.

Es tracta d’un motor molt compacte, amb bloc i culata d’alumini i situat en posició davantera transversal, amb unes cotes de cilindre de 74,5 x 76,4 mm de diàmetre i carrera, respectivament, una ràtio de compressió de 11,5 : 1, i que compta a més amb col·lector d’escapament integrat a la culata, accionament de l’arbre de lleves per corretja dentada, distribució variable en admissió i escapament, injecció directa de fins a 350 bar de pressió, i bomba d’oli duocéntrica integrada a la tapa de l’cigonyal.

La resposta, a més de suau, resulta increïblement contundent. Ofereix la seva potència màxima de 110 CV (81 kW) a 5.500 rpm. Per la seva banda, el parell màxim és de 200 Nm i es desenvolupa entre 2.000 i 3.000 rpm. Però el millor és que, des de 1.500 rpm el motor ja està lliurant 175 Nm, la qual cosa suposa un 87 per cent de el parell màxim disponible. Per això, des ralentí fins pràcticament el tall d’injecció, el nou León 1.0 TSI es mou amb una contundència sorprenent i gairebé sense soroll ni vibracions, tot un exemple de qualitat de rodament.

Pel que fa a les seves prestacions, arriba a una velocitat màxima de 197 km / h i accelera en 10,9 segons fins als 100 km / h des d’aturat. El seu consum mitjà és de 4,7 l / 100 km segons l’actual homologació NEDC correlat; segons cicle WLTP presenta un reduït consum combinat d’entre 5,2 i 6 l / 100 km. Seguint amb l’homologació actual, el seu consum en ciutat és de 5,7 l / 100 km, i de 4,1 l / 100 km a extraurbà. Aquestes xifres suposen unes emissions de CO2 de 107 g / km NEDC -entre 119 i 137 g / km segons homologació WLTP-, quedant exempt de l’pagament de l’impost de matriculació, i amb etiqueta mediambiental ‘C’.

seat-leon-2020:-video-de-el-nou-compacte,-a-la-venda-aquest-mes-d'abril

Fitxes tècniques:

SEAT León 5 puertas  – 1.0 TSI 110 CV St&Sp
Cilindrada999 cm3
Cilindres / Vàlvules3 / 12
Diàmetre per carrera74,5 x 76,4 mm
Relació de compressió11,5:1
Potència màxima110 CV (81 kW) – 5.500 rpm
Parell motor màxim200 Nm – 2.000 a 3.000 rpm
TransmissióManual 6 velocitats
Consum combinat (litros / 100 km)4,7 (NEDC correlado) / 5,2-6 (WLTP)
Emissions CO2 (g/km)107 (NEDC correlado) / 119-137 (WLTP)
SEAT León 5 puertas – 2.0 TDI  CR 115 CV St&Sp
Cilindrada1.968 cm3
Cilindres / Vàlvules4 / 16
Diàmetre per carrera81 x 95,5 mm
Relació de compressió16:1
Potència màxima115 CV (85 kW) – 2.750-4.250 rpm
Parell motor màxim300 Nm – 1.500 a 2.500 rpm
TransmissióManual 6 velocitats
Consum combinat (litros / 100 km)3,4 (NEDC ) / 4,1-4,7 (WLTP)
Emissions CO2 (g/km)90 (NEDC ) / 107-124 (WLTP)

Listado de precios (P.V.P.):

  • Nuevo SEAT León 5 puertas:
TSI:

gasolina

Emissions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
1.0 TSI 110 CV (81kW) St&Sp STYLE LAUNCH PACK NEDC actual: 107

WLTP: 119-137

0,00 %24.110 €
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp STYLE LAUNCH PACK NEDC actual: 111

WLTP: 122-137

0,00 %24.730 €
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 111

WLTP: 125-143

0,00 %25.780 €
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 111

WLTP: 125-143

0,00 %26.220 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 113

WLTP: 122-137

0,00 %26.350 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 113

WLTP: 122-137

0,00 %26.790 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  -FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 113

WLTP: 122-137

0,00 %27.650 €
eTSI:

Micro híbrido o ‘Mild-Hybrid”

Emissions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 109

WLTP: 127-144

0,00 %28.650 €
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 109

WLTP: 127-144

0,00 %29.090 €
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 109

WLTP: 127-144

0,00 %29.950 €
TDI:

Diesel

Emissions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
2.0 TDI CR 115 CV (85kW) St&Sp STYLE LAUNCH PACKNEDC actual: 90

WLTP: 107-124

0,00 %27.260 €
2.0 TDI CR 150 CV  (110 kW) DSG-7 St&Sp STYLE LAUNCH PACKNEDC actual: 97

WLTP: 114-132

0,00 %29.890 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 97

WLTP: 114-132

0,00 %30.940 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 97

WLTP: 114-132

0,00 %31.380 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 97

WLTP: 114-132

0,00 %32.240 €
  • Nuevo SEAT León Sportstourer:
TSI:

gasolina

Emissions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp STYLE LAUNCH PACKNEDC actual: 111

WLTP: 122-137

0,00 %25.930 €
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 111

WLTP: 122-137

0,00 %26.940 €
1.5 TSI 130 CV (96kW) St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 111

WLTP: 122-137

0,00 %27.380 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 113

WLTP: 127-145

0,00 %27.510 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 113

WLTP: 127-145

0,00 %27.950 €
1.5 TSI 150 CV (110kW) St&Sp  -FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 113

WLTP: 127-145

0,00 %28.810 €
eTSI:

Micro híbrido o ‘Mild-Hybrid”

Emissions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 112

WLTP: 127-144

0,00 %29.810 €
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 112

WLTP: 127-144

0,00 %30.250 €
1.5 eTSI 150 CV (110kW) DSG-7 St&Sp FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 112

WLTP: 127-144

0,00 %31.110 €
TDI:

Diesel

Emisaions CO2Impostos de matriculacióP.V.P.
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp STYLE LAUNCH PACKNEDC actual: 97

WLTP: 117-133

0,00 %31.090 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “MNEDC actual: 97

WLTP: 117-133

0,00 %32.100 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp XCELLENCE LAUNCH PACK “LNEDC actual: 97

WLTP: 117-133

0,00 %32.540 €
2.0 TDI CR 150 CV (110 kW) DSG-7 St&Sp FR LAUNCH PACK “L”NEDC actual: 97

WLTP: 117-133

0,00 %33.400 €

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments