DTM: Berger encara espera una trucada d’Audi

El cap del DTM Gerhard Berger continua lluitant per la sortida del DTM d’Audi. “Bàsicament, la retirada de cada fabricant és un revés per al DTM”, va dir l’austríac a ‘Sport Bild’. No obstant això, en el cas de l’empresa amb seu en Ingolstadt, està principalment irritat per la forma en què es va comunicar la retirada del DTM.

“No va haver-hi resposta, ni abans, ni durant, ni després. “Mai he sentit parlar personalment de cap junta directiva fins al dia d’avui. Això, per descomptat, no canvia la decisió bàsica, que ha de ser respectada de totes maneres. Però sí que mostra els diferents enfocaments i cultures corporatives“, critica Berger a Audi.

Berger no és l’únic que està molest per això: el membre del Consell de Desenvolupament de BMW Klaus Fröhlich, que deixarà el càrrec a la fi de juny, també va disparar al nou president del Consell d’Administració d’Audi Markus Duesmann, que anteriorment havia estat en el Consell d’Administració de BMW.

“Quan Mercedes es va retirar, Ona Källenius em va cridar personalment i em va explicar per què i com. Va ser tot professional i agraït. Això és el que trobava a faltar aquí en Audi”, va deixar clar en una entrevista amb el ‘Süddeutsche Zeitung’.

I això a pesar que Duesmann i Fröhlich han tractat sovint en el passat, com l’home de BMW afegeix:

“No sé el seu número de telèfon actual, però ell coneix el meu, no ha canviat.

En Audi, la situació es veu d’una altra manera: des de Ingolstadt, se sent que el cap d’Audi Duesmann va intentar contactar per telèfon amb BMW abans d’anunciar la retirada, però no amb el director de desenvolupament Fröhlich, sinó amb el cap de BMW Oliver Zipse. Però aquests intents van fallar.

Audi va entrar en el Campionat Alemany de Turismes en 1990 i va fer suar a la competència. En lloc de dependre d’un motor de quatre cilindres, l’empresa de Ingolstadt va llançar l’Audi V8, que tenia una potència significativament major que la de la competència. A més, Audi va utilitzar la tracció a les quatre rodes del Quattro per a molestar als competidors.

Glock, qui després del seu furiós triomf a final de temporada en Hockenheim 2018 havia cridat en la ràdio en un emotiu crit de victòria: “Mercedes: No haurien de deixar aquest campionat, maleïts idiotes!”

La reacció de Glock: “Podem fer-ho de nou amb Audi al final de l’any, si vols“. L’amic de Glock, Scheider, va respondre: “Això no va funcionar contra Mercedes en aquell moment. Quina podria ser la nova idea d’Audi?”

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments