FÓRMULA 1: Renault satisfeta per la congelació de motors per al 2022

El cap de motors de Renault, Remi Taffin, ha acollit amb satisfacció la congelació del motor de la Fórmula 1 per al 2022, dient que pot seguir alguns dels seus plans originals per al 2023.

La F1 va anunciar-se al febrer que seguiria endavant amb una proposta de congelació del motor l’any que ve, aturant el desenvolupament durant tres temporades fins que arribi la següent generació d’unitat de potència.

La decisió va aplanar el camí perquè Red Bull establís la seva pròpia divisió de motors, assumint els motors d’Honda en la seva sortida F1 per assegurar els quatre proveïdors a la graella.

Els proveïdors d’unitats de potència de la F1 van donar la benvinguda a la decisió com una mesura de reducció de costos, i ara estan treballant en la finalització dels seus desenvolupaments de motors abans de la congelació, efectiva des de la primera cursa de 2022.

Renault ja ha revelat que està avaluant un canvi al concepte de Mercedes d’un turbo i compressor dividit en la seva unitat de potència per a 2022, després d’haver retardat la introducció d’un nou disseny fins a l’any que ve.

Després que el desenvolupament de la unitat de potència es congelés durant la temporada 2020 arran de la pandèmia de COVID-19, Taffin deia que Renault havia introduït les actualitzacions que havia planejat l’any passat durant l’hivern.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments