Dissabte, maig 10, 2025

Top 5 This Week

ENTRADES RELACIONADES

ERC: Els diners es queden a can Solberg

Oliver Solberg ha fet l’últim gest perquè la carrera internacional del seu cosí Oscar Solberg en els ral·lis torni a estar en marxa en el Campionat FIA ERC Junior.

Oliver davant de no poder realitzar cap cursa del 2021 de l’ERC i no poder utilitzar els 100.000 euros de premi per haver guanyat el Campionat Júnior FIA ERC1 2020- ha decidit donar a Oscar Solberg, de 25 anys, per a que pugui disputar l’ERC Junior, per a cotxes de Rally3, en un Ford Fiesta Rally3.

Un cop completada la missió de formació d’Oliver Solberg a l’ERC, el seu pas al Campionat Mundial de Ral·lis ha estat inclús millor del que pensava debutant en la classe reina i obtenin el seu seegon bitllet per una prova al volant d’un Hyundai i20 World Rally Car al Safari Rally Kènia d’aquesta setmana.

Degut a que el suport del promotor de l’ERC, Eurosport Events, s’assigna per a una campanya de l’ERC1, el pare de Solberg, Petter, va fer una sol·licitud perquè el premi es transferís al seu nebot, que ha estat aprovada per Eurosport Events i el organisme rector, la FIA.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments