La propera temporada del World Rally (WRC) és un dels grans canvis, amb l’arribada dels híbrids Rally1. En particular, M-Sport Ford està fermament compromès amb les nostres normatives, buscant recuperar la competitivitat, mentre admet mantenir els actuals pilots en cartera.
Aquest any, l’estructura de Malcolm Wilson compta amb Gus Greensmith a temps complet, mentre que Adrien Fourmaux i Teemu Suninen s’han tornat al segon cotxe. Tot i això, cap d’ells té contracte per al 2022. En aquest moment, hi ha pilots que volen programes a temps complet al WRC, com Andreas Mikkelsen o Craig Breen, i hi ha moltes alternatives.
Richard Millener, líder de l’equip de M-Sport Ford, reconeix aquesta situació al mercat, de manera que no hi ha pressa per prendre una decisió:
“Encara hi ha algunes opcions, no hi ha pressa per la nostra part, la gent pot endevinar fàcilment el nombre de seients que encara estan disponibles i el nombre de pilots que busquen seient’.
Tot i mantenir converses amb altres pilots, el dirigent va assegurar a dirtfish.com que a Fourmaux, Greensmith i Suninen no els agrada:
“Seria mentida si digués que no parléssim amb tothom disponible, sinó, en definitiva, com he dit a entrevistes anteriors, els tres pilots que tenim – Gus, Adrien i Teemu – tenen un bon potencial i si ens quedéssim com estem no em decebria.