Després de la presentació del Porsche 963, el LMDh del projecte Porsche Penske Motorsport, es van anunciar JDC-Miller MotorSports i JOTA Sport com els primers clients.
Els anuncis van aparèixer dies després que s’anunciés el nou model alemany. JDC-Miller rebrà assistència completa al client de Porsche Motorsport North America (PMNA), a nivell tècnic i de components, des de les proves de pretemporada. El debut competitiu està previst per a les 24 Hores de Daytona al gener.
Pel que fa a JOTA Sport, competirà al Campionat del Món de Resistència (WEC). També es va anunciar el Singer Group com a soci de preparació i gestió i Hertz com a patrocinador principal, així com la durada del projecte i l’acord: abastarà les temporades del 2023 al 2025.
Des de JDC-Miller Motorsports, el director John Church va comentar:
«Estem molt entusiasmats amb aquesta nova associació amb Porsche i la nova plataforma híbrida LMDh que estarà en la nova categoria de prototips, a partir de la temporada 2023 amb una marca tan emblemàtica com Porsche i el seu increïble llegat de carreres és simplement molt especial. Hi ha hagut molta feina per fer-ho possible i estem segurs que hem trobat el millor soci possible per al futur, i esperem afegir-hi l’increïble èxit que Porsche ja ha tingut a IMSA.
David Clark, copropietari de JOTA Sport, va dir citat al lloc web del WEC:
«Competir amb Hertz i Singer és una gran fita per a JOTA. Hem gaudit d’un èxit aconseguit a nivell mundial en els últims anys, especialment a Le Mans. Amb aquest nou equip estarem en una posició molt forta per mantenir el nostre impuls quan les competicions de cotxes esportius realment entrin en un període daurat el 2023”.