Alguns dels efectes colaterals de la unió entre Honda i Aston Martin

Amb la confirmació de l’associació entre Honda i Aston Martin, els japonesos poden trobar a Fernando Alonso als comandaments d’un monoplaça amb el seu motor a bord. Malgrat les crítiques del pilot espanyol el 2015, quan era pilot de McLaren, els responsables d’Honda garanteixen que no tindran cap problema per tornar a treballar amb Alonso.

Durant el Gran Premi del Japó de 2015, Fernando Alonso, en aquell moment conduint per McLaren, que havia acabat el seu acord de subministrament amb Mercedes per tornar a la seva famosa associació amb Honda, va ser superat per un monoplaça Toro Rosso, va descriure la unitat de potència Honda com a si fos un “motor GP2” després de ser superat fàcilment per un Toro Rosso. En aquell moment, la unió entre McLaren i Honda estava lluny dels resultats obtinguts en el passat, fet que va provocar la frustració del pilot espanyol.

«És un pilot respectable. La selecció dels pilots depèn de l’equip, però si ens unim a Alonso, no tenim cap objecció que sigui el pilot».

Koji Watanabe, president de HRC

Fernando Alonso està a l’alça en aquests moments, després d’haver aconseguit 4 podis en les cinc curses d’aquest any, però el 2026, el primer any de col·laboració entre Aston Martin i Honda, encara falten dos anys i mig. Martin Whitmarsh, conseller delegat del grup Aston Martin Performance Technologies, no veu cap raó perquè Alonso no pugui romandre a l’equip fins al 2026, si la seva condició física ho permet i té la mateixa voluntat que demostra ara.

Probablement el 2026 està fora del vostre horitzó de planificació en aquest moment, però qui sap. Hem de donar-li un cotxe amb el qual pugui guanyar carreres constantment. Aquest any hem fet un pas raonable. Encara no som on hem d’estar, però seguim desenvolupant l’equip, les instal·lacions i ens farem més forts. Abans del 2026 tindrem una discussió, n’estic segur, sobre el futur de Fernando. Espero que es mantingui durant uns quants anys i això seria genial. Si està tan en forma i competitiu com avui, serà fantàstic tenir-lo al cotxe el 2026″.

Whitmarsh

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments