Els dos cotxes van ser recollits fora de la instal·lació de proves a la llar de Weissach, cosa que no sorprèn ja que l’E-Tron GT és el germà de Taycan, per tant la seva semblança amb Porsche.
La gran novetat és que Audi sembla haver escollit el disseny fidel al prototip que va presentar el 2018. Fins i tot sota un gran quantitat de camuflatge, l’E-Tron GT sembla tenir les mateixes línies i proporcions que el prototip. I la veritat és que el cotxe és sensual, amb molt bon aspecte.
El model de producció compartirà la mateixa plataforma que el Taycan i hauria de tenir el mateix paquet de bateries i una potència de 582 CV extret dels seus dos motors elèctrics, cosa que li permet passar de 0-100 km/h en 3,5 segons. L’autonomia serà de 400 km segons el protocol WLTP i serà compatible amb carregadors súper ràpids de 350 kW. És a dir, es podrà recuperar el 80% de la càrrega en 20 minuts. Disposarà de rodes posteriors direccionals per ajudar a l’agilitat.
Audi proposarà l’E-Tron GT en diverses versions, com és el cas del Porsche Taycan i el Tesla Model S. El cotxe es presentarà a finals d’aquest any, però només serà a la venda el 2021.