Toyota ha aconseguit la pole position de les 24 Hores de Le Mans. El Toyota #7 ha pres al Rebellion l’hipèrpole, un format innovador que ha reunit els sis més ràpids de cada classe de la classificació d’ahir.
Kamui Kobayashi, amb el TS050 Hybrid #7, va ser el més fort des del principi, aconseguint els 3m15s en la seva primera volta. Tot i això, encara va haver de treballar molt i deixar de banda la seva marca per aconseguir la pole position. Va rubricar un temps de 3m15.267s amb el qual va respondre a Gustavo Menezes, que amb el Rebellion número 1 havia estat més ràpid. El japonès va ser 0.555 s més ràpid. El tercer va ser Kazuki Nakajima amb el Toyota #8, seguit del Rebellion # i ByKolles.
Paul di Resta va estar al capdavant de l’Oreca #22 d’United Autosports. L’escocès s’ha imposat a l’hipèrpole entre els LMP2, arribant aviat a la marca que li donava el lideratge. Al final, ha estat 0.332 segons més fort que Jean-Eric Vergne (G-Drive / Oreca #26). Will Stevens ha estat el tercer amb l’Oreca #37 de Jackie Chan DC Racing.
Pel que fa al LMGTE Pro, Gianmaria Bruni ha aconseguit la pole position amb el Porsche #91, superant el Ferrari #51 de l’AF Corse pilotat per James Calado per més de dues dècimes. Alex Lynn s’ha hagut de conformar amb la tercera posició amb l’Aston Martin #97. A LMGTE Am, Come Ledogarha acosneguit la pole position amb el Ferrari #61 de Luzich Racing, superant a Matt Campbell (Dempsey-Proton / Porsche # 77) per només 56 mil·lèsimes.