M-Sport llança una nova botiga electrònica d’atenció a client per als seus clients de Bentley Continental GT3, Ford Fiesta (MkII) Rally2 i Ford Fiesta Rally4.
Desenvolupat en els darrers dos anys, el nou sistema és compatible tant amb la web com amb el mòbil i ha estat dissenyat per millorar el suport a el client amb un sistema integrat i una major flexibilitat per dirigir un equip en moviment.
Utilitzant imatges 3D d’última generació, l’empresa de Cumbria ha treballat juntament amb especialistes en tecnologia alemanya de comerç dinàmic per crear un mètode simple però efectiu de fer comandes – amb accés a un complet manual de peces en línia i actualitzacions de seguiment.
Els clients també es beneficiaran d’un accés centralitzat als butlletins tècnics i els manuals d’usuari, així com de l’accés a tots els detalls del compte i la possibilitat de reservar en línia reconstruccions de motors i enginyers d’assistència al client, el que permet un control total de tot el necessari per fer funcionar un cotxe de competició.
El servei d’atenció a client segueix sent el cor del negoci i un equip de vendes dedicat estarà disponible per atendre qualsevol requisit, però aquest nou sistema marca una innovació en els serveis de M-Sport i una experiència d’estalvi de temps per als clients en moviment.
El llançament de l’eShop d’Atenció al Client també marca l’inici d’un canvi de marca en l’àmbit dels ral·lis dins de M-Sport.
Acabat de sortir de la victòria al Ral·li di Roma Capitale, el Ford Fiesta Rally4, impulsat per la EcoBoost, va ser el primer a alinear-dins d’aquesta nova estructura de classes, i el Ford Fiesta R5 MkII es coneixerà ara com el Ford Fiesta Rally2.
Els dissenyadors de Dovenby Hall estan treballant en un nou Ford Fiesta Rally1 programat per al 2022, i a Cracòvia l’equip està compromès amb el desenvolupament d’un nou Ford Fiesta Rally3 dissenyat per salvar la bretxa entre la competició de dos i quatre rodes motrius per al 2021.