Ferrari participa actualment al Campionat Mundial de Resistència (WEC) de manera extraoficial, ja que els vehicles de les classes GTE Pro i GTE Am es lliuren a estructures privades. Tot i això, Ferrari valora entrar en les futures categories principals (LM Hypercar i LMDh), o la Sèrie IndyCar, aprofitant que ha de reduir costos i recursos amb el sostre pressupostari de la Fórmula 1.
Louis Camilleri, director executiu del constructor Maranello, va destacar que l’objectiu no és renunciar als recursos que es disposaran:
«El benestar dels nostres empleats, com hem demostrat al llarg d’aquesta pandèmia, és la principal prioritat, sinó més aviat , busquem reassignar aquests recursos a altres activitats ‘.
En aquest context, LM Hypercar és una de les hipòtesis al voltant de la taula, però no només:
‘Una d’aquestes activitats, de manera clara i més important, és orientar aquests recursos a GTs, que són vehicles de carretera, però també potencialment IndyCar. Estem estudiant Indy. Depèn fins a cert punt de la flexibilitat que tindran en futures normatives perquè el xassís està estandarditzat i l’aerodinàmica també, per raons de contenció de costos. Veurem, estem estudiant ’.
Les declaracions de Camilleri citades pel lloc web gpfans.com, en què el líder també deia:
‘Encara no hem decidit ni una manera ni l’altra, mentre que potencialment Le Mans és una altra cosa que estem estudiant molt a prop. Com sabem, hi ha dues categories [de prototips], de manera que estem estudiant totes dues ’.