WRC: Matton segueix tirant globus sonda. Una nova marca però no serà al 2022

El Campionat Mundial de Ral·lis (WRC) entra en la seva era híbrida amb la nova normativa Rally1. L’any que ve estarà més alineat amb el que s’està practicant a la indústria automobilística actual, que cada vegada aposta més pels vehicles híbrids i elèctrics.

Yves Matton, director de Ral·lis de la FIA, va començar assenyalant en una entrevista a Motorsport.com:

El reglament del Rally 1 es va redactar amb l’objectiu de fer les noves normes el més accessibles possible. Aquest és un dels pilars clau del desenvolupament: sostenibilitat, seguretat, accessibilitat.

Fins i tot davant la situació de pandèmia, Matton creu que almenys un constructor més pot ser atret, però no immediatament:

No hi ha dubte que la pandèmia ha obligat diverses persones a ajustar els seus plans, però confiem que la normativa estan dissenyats per permetre que més constructors de tot el món considerin això com una bona manera de desenvolupar una marca. És possible que hi hagi un constructor més abans d’acabar el proper cicle d’aprovació, però no serà el 2022.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments