Jake Dennis va retornar el triomf a BMW i Andretti a la primera ePrix de Fórmula E a Londres, en la cursa de dissabte a tarda al voltant de l’ExCeL de Londres.
Amb la pole position, Alex Lynn (Mahindra) no va desaprofitar l’avantatge i es va quedar al davant, amb Dennis queixat de l’estratègia del seu rival d’abordar les seqüències de revolts massa lent. L’aspecte decisiu de la cursa radicava en la gestió del mode d’atac.
Quan Lynn es va quedar sense poder addicional, Dennis encara tenia molt de mode d’atac per utilitzar, després de reaccionar massa tard a les instruccions de l’equip per activar-lo, i així va aconseguir agafar la davantera. Tot i els problemes amb les vibracions a la part posterior, Dennis ja no va cedir terreny.
Per contra, Lynn no tenia arguments per mantenir Nyck de Vries (Mercedes) al seu darrere. L’holandès va completar el decisiu avançament fins al segon lloc al revolt deu, i retallaria les diferències a 5.341 segons del guanyador. Lynn es va haver de conformar amb la tercera posició.
Completant els cinc primers classificats hi havia André Lotterer (TAG Heuer Porsche) i René Rast (Audi Sport Abt), que feien la volta més ràpida. Nissan e.dams van ser desqualificats per haver superat el límit màxim d’energia. Així, Sébastien Buemi i Oliver Rowland van perdre els punts que havien guanyat en acabar quart i desè, respectivament. Amb aquests resultats, tot i no puntuar, Sam Bird (Jaguar) es manté al capdavant del campionat, ara amb només un punt d’avantatge sobre Félix da Costa i dos punts més que Dennis, que va pujar fins al tercer lloc.