Tot i una climatologia més semblant als mesos d’estiu, el ral·liesprint va donar més feina del que haguessin desitjat a la gent de l’Escuderia Costa Daurada degut als diferents incidents que s’hi van viure que van complicar el transcurs de la prova
Planejat inicialment a cinc passades per dues versions d’un mateix tram, la carretera que uneix Riudecanyes amb Vilanova d’Escornalbou, finalment només se’n podien disputar tres de completes. Dos en sentit Escornalbou i una sentit Riudecanyes. El motiu d’aquestes neutralitzacions es devia per motius aliens a l’organització, ja que incidents amb els participants i la manca de temps entre passades provocaven aquestes situacions.
En l’apartat estrictament esportiu, molta emoció la viscuda per les muntanyes de la Baronia d’Escornalbou. Tot i que Quim Manresa i Paula Manresa aconseguissin el primer escratx de la prova i que Sergi Pañella i Miquel Velilla fossin qui més escratx s’emportessin durant la prova, amb dos, eren Xevi Domènech i Susanna Cercadillo qui acabarien guanyant l’esdeveniment per tan sols 2,4s de diferència.
El potent Porsche va ser el més regular de tota la prova, tot i que en l’últim tram del ral·liespirnt, el que acabava direcció Riudecanyes, perdia la meitat del seu curt avantatge. Finalment, Domènech – Cerdaillo eren els vencedors per davant de Manresa i Pañella, tots dos al volant de dues unitats d’Skoda Fabia Rally2.
A l’apartat de Regularitat Sport la victòria va ser per la parella formada per Jordi Pitarch i F. José Fernández (Volkswagen Golf GTI MK2), mentre que en Regularitat el triomf va ser per Miquel Durán i Jordi Ibarra al volant d’un Simca Rally.