S’ha presentat el primer Balanç de rendiment de la temporada del WEC. Així, per a les 1.000 milles de Sebring, Toyota veu fixat el pes mínim del seu GR010 en 1.070 kg. Són quatre més que a les 24 Hores de Le Mans i 30 més que el darrer cop la temporada passada a Bahrain. Pel que fa a l’energia disponible per a cada relé, els prototips japonesos van veure el límit reduït a 898 megajoules (MJ). Va ser el 962 a Le Mans i el 909 al circuit de Sakhir. Entre els competidors, el Glickenhaus SCG 007 LMH es manté en 1.030 kg per 910 MJ. L’equip nord-americà va tenir 965 MJ l’any passat. Finalment, l’Alpine A480 conserva els seus 952 kg per 797 MJ.
Per a aquesta primera cursa de l’any s’ha revisat un altre punt: s’incrementarà fins als 190 km/h la velocitat d’activació de l’energia recuperada pel sistema híbrid del Toyota Hypercar per passar a la tracció a les quatre rodes. Aquest punt evolucionarà d’una carrera a una altra, per tal de permetre que l’ACO tingui un nou paràmetre per gestionar en el seu Balanç de Rendiment.
Pel costat del GTE, Corvette veu que el diàmetre del restrictor d’aire C8.R es redueix a 42,3 mm. Va ser 43,5 a Spa i 42,7 a Le Mans per a les dues curses del fabricant nord-americà al Campionat del Món l’any passat.