Després que els equips per unanimitat votessin rebutjar els pneumàtics que Pirelli havia estat desenvolupant l’any passat per al 2020, es va acordar que la F1 continuaria amb els utilitzats el 2019.
Si bé el reglament tècnic s’ha mantingut estable, els cotxes seran més ràpids, ja que els equips desenvolupen i milloren els seus dissenys.
Pirelli augmentarà els requeriments de pressió dels pneumàtics per a 2020 per intentar equilibrar els majors nivells d’energia que hauran de suportar les gomes de 2019, la qual cosa Isola diu que «és l’única eina» que té el fabricant de pneumàtics.
«En una condició de consistència en el reglament tècnic, perquè les regles per a aquest any no canvien en comparació amb l’any passat, la mitjana de desenvolupament es calcula que està entre un segon i un segon i mig per volta «, va dir Isola al web Motorsport.com.
«En una temporada, aquesta és la millora de el temps per volta. Així que espero que tinguem un altre pas endavant en 2020 «.
«Això significa més càrrega aerodinàmica, més energia. Probablement, si intentem endevinar què pot passar, probablement hi hagi més sobreescalfament «.
«Podria passar, per la càrrega addicional que hi haurà al pneumàtic «.
Isola, diu també que espera que els equips «tinguin menys problemes amb escalfar el pneumàtic» la pròxima temporada.
«Si recorden, a principis de la temporada (2019) alguns equips es queixaven per l’escalfament i en algunes ocasions era difícil escalfar els pneumàtics «.
» Això no serà un problema aquest any. Ja coneixen els pneumàtics, de manera que l’avantatge en comparació amb el passat curs és que la corba d’aprenentatge sobre com utilitzar un producte nou ja hi és «.
» Així que no hi haurà corba d’aprenentatge per als pneumàtics aquest any «.