Volvo Cars informa vendes mundials de 44.830 cotxes al maig de 2020

Volvo Cars va vendre 44.830 automòbils al maig, la qual cosa representa una disminució del 25,5% en comparació amb el mateix mes de l’any anterior, a mesura que van millorar les tendències de les vendes i el trànsit a les sales d’exposició a Europa i les vendes a la Xina han tornat a créixer.

Als Estats Units, les vendes es van recuperar més ràpidament del que es preveu, ja que més estats van afluixar les restriccions establertes a causa de la pandèmia de coronavirus.

En el període de gener a maig, les vendes mundials de Volvo Cars van aconseguir els 208.479 automòbils, la qual cosa suposa un descens del 25,0% en comparació amb el mateix període de l’any passat.

Les vendes a la Xina al maig van aconseguir els 15.132 cotxes, un 21,8% més que en el mateix mes de l’any anterior. En els primers cinc mesos de l’any les vendes van disminuir en un 7,1 per cent, en comparació amb el mateix període de l’any anterior.

Les vendes dels EUA al maig es van situar en 9.519 cotxes, un 2,5 per cent menys que en el mateix mes de l’any passat, ja que les vendes es van recuperar amb força quan els estats van començar a obrir-se. Entre gener i maig, les vendes dels EUA van disminuir un 18,2% a 32.870 cotxes, en comparació amb el mateix període de l’any passat.

Les vendes a Europa durant el mes de maig van continuar veient-se afectades per la restricció de moviments a causa de la pandèmia de coronavirus, però van mostrar signes de recuperació en comparació amb el mes anterior a mesura que més països de la regió van començar a obrir-se.

Les vendes de Volvo Cars a Europa van aconseguir els 14.965 automòbils al maig, la qual cosa suposa una disminució del 49,6% respecte al mateix mes de l’any anterior. En els cinc primers mesos de l’any, les vendes van disminuir un 34,3% respecte a l’any anterior.

Al maig, el SUV XC60 de grandària mitjana va ser el model més venut per la companyia, seguit pel SUV compacte XC40 i el SUV gran XC90. Durant el mes, els SUV van representar el 68,5% de les vendes totals de l’empresa, enfront del 61,0% del mateix mes de l’any passat.

La quota de la línia de recàrrega de Volvo Cars dels models recarregables de Volvo es va duplicar en els primers cinc mesos, en comparació amb el mateix període de l’any passat. Recharge és la marca principal de tots els models Volvo recarregables amb una cadena de tracció híbrida totalment elèctrica o endollable.

Durant els primers cinc mesos, el XC60 va ser el model més venut de la companyia amb un total de 61.064 cotxes (2019: 80.314 cotxes), seguit del XC40 amb 50.867 cotxes (2019: 50.278 cotxes) i del XC90 amb 29.324 cotxes (2019: 38.648 cotxes).

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra amb la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments