FÓRMULA 1: GP 70è Aniversari: Lliures 2: Hamilton torna a ficar les coses en ordre

En la segona pràctica lliure del Gran Premi del 70è aniversari, Mercedes va tornar a les dues primeres posicions. Aquesta vegada, Lewis Hamilton va ser més ràpid que Valtteri Bottas. En el tercer lloc ha quedat Daniel Ricciardo, a 0.815s del temps més ràpid.

Mercedes va tornar a les dues primeres posicions en la segona pràctica lliure del Gran Premi del 70è Aniversari. Aquesta vegada, Lewis Hamilton va ser el més ràpid. El britànic ha estat treballant amb els pneumàtics més tous i els mitjans, havent utilitzat els mitjans durant més temps (16 voltes). Valtteri Bottas ha estat 0.176 del temps més ràpid de Hamilton. Bottas treballava amb els pneumàtics tous i mitjans i, igual que el seu company d’equip, la prioritat era el mitjà.

Daniel Ricciardo va situar el RS20 en el tercer lloc d’aquesta sessió. El pilot de Renault ha treballat la major part del temps en els pneumàtics més durs (25 voltes). En els pneumàtics més tous, Ricciardo va fer tres voltes. Esteban Ocon va situar l’altre RS20 en la desena posició, sent 0,507s del seu company d’equip.

Max Verstappen va col·locar el RB16 en la quarta posició d’aquests lliures 2. L’holandès va estar 0,831 per darrere de Hamilton. Verstappen va ser el pilot que va fer menys voltes en aquest lliures, amb 15 voltes. Alex Albon va col·locar l’altre RB16 a la onzena posició, a més de 0,5 segons del seu company d’equip. 

A Ferrari, Charles Leclerc va acabar la sessió en la setena posició a 1.206s. Sebastien Vettel (14è) es va aturar a la pista. L’alemany es va aturar a cinc minuts del final, amb el SF1000 abocant líquid a la pista. A la ràdio, l’alemany va dir «problemes del motor o de la caixa de canvis». Ferrari ja ha confirmat que hi havia problemes amb el motor SF1000.

Racing Point, Lance Stroll (cinquè) va acabar per davant de Nico Hülkenberg (6è), amb el RP20 separat per 0,245s. Pel que fa al treball dels pneumàtics, es van utilitzar tant els pneumàtics més tous com els mitjans.

A McLaren, tots dos cotxes van arribar al top ten. Lando Norris (8è) va tornar a plantar-se davant de Carlos Sainz (novè). Els dos conductors utilitzaven els pneumàtics més tous, utilitzant dos jocs. Norris ha fet 26 voltes i Sainz 24 voltes.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments