Lola i Yamaha uneixen forces per entrar a la Fórmula E

Lola fa el seu retorn al món del motor amb l’entrada a la competició de la Fórmula E.

L’emblemàtica marca anglesa s’uneix al campionat elèctric en col·laboració amb el reconegut fabricant japonès Yamaha.

Fundada el 1958 per l’enginyer Eric Broadley, Lola ha estat fora de l’escena des del 2012. No obstant això, l’antic pilot Till Bechtolsheimer ha adquirit la marca amb l’esperança de reviure-la en el món de l’automobilisme.

Ara, aconsegueixen el primer objectiu participar en la propera temporada de la Fórmula E. Aquest fabricant, famós pel seu excel·lent xassís, col·laborarà amb Yamaha en el desenvolupament del motor elèctric del monoplaça.

lola Yamaha cenital Fórmula E

Mark Preston, antic director de l’equip Teecheetah, ara liderarà la competició amb Lola Cars. Amb experiència en la Fórmula E, Preston està encantat amb aquesta nova oportunitat i afirma que la participació de Lola en aquesta competició no només és emocionant per a la marca, sinó també una plataforma fantàstica per al desenvolupament tecnològic.

A més, Lola anticipa que aquesta col·laboració amb Yamaha és només el principi d’un retorn més ampli al motoresport. Amb nous objectius centrats en el lideratge en solucions sostenibles, especialment en electrificació i tecnologia d’hidrogen, la marca busca redefinir-se en aquest àmbit.

lola Yamaha fórmula e

La darrera aventura de Lola en un campionat de monoplaces va ser l’any 1997, quan van entrar a la Fórmula 1 amb el T97/30. Tot i això, la seva presència va ser breu, ja que van competir només a Melbourne sense aconseguir classificar-se per al Gran Premi d’Austràlia.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments