Jordi Domènech: Arran de la cursa de diumenge, on Pierre Gasly va guanyar la cursa amb un AlphaTauri mentre Alexander Albon va ser penúltim amb un Red Bull, és fàcil preguntar-se el que ens preguntem aquesta setmana.Però per a mi la lectura va molt més enllà del canvi de pilots. Red Bull, com a propietària de dos equips amb 4 pilots, ha de preguntar-se perquè en dues temporades consecutives el pilot al costat de Max Verstappen no aconsegueix rendir al màxim mentre els companys de Toro Rosso/AlphaTauri puntuen i destaquen regularment.
Núria Casas-Salat: Ja sabem com treballa Red Bull, equip principal s’entén. Tenen una vacant o un dels 2 pilots no rendeix el suficient, doncs al Sr. Marko no li tremola el pols per botar-lo i posar-ne un altre. No vull entrar en el tema de quin dels 2 pilots és millor, si Albon o Gasly. El que si que he vist és que tenir de company d’equip un mega crack com Max Verstappen no és senzill. És un pilot competitiu i molt bo, i pocs li poden seguir el ritme, i més sent el preferit de l’escuderia. De fet Ricciardo va marxar perquè ja n’estava fart.
Joan Enric Fugueras: El que li passa a Red Bull en general, i a Helmut Marko en particular, es que tenen molt poca paciència.La Red Bull Drivers Academy es una selva ferotge, brutal, comandada per dos caps que et tenen sempre a la picota a punt de tallar-te el cap si veuen que ets una mica fluix.
Just Serrainat: Veient els resultats d’aquest any de Pierre Gasly a l’equip, sembla que la decisió de Helmut Marko de no donar un marge més ampli de confiança al pilot, potser no va ser del tot encertada, tot i que a les seves últimes declaracions es manté ferm en la seva decisió.