RAL·LICROSS: GRX Taneco evoluciona el seu Hyundai per a la temporada 2020

L’empresa finlandesa GRX Taneco continuarà la seva aventura mundial de RX en 2020 amb una línia de pilots d’alt nivell, Niclas Gronholm i Timur Timerzyanov, que pilotaran una versió actualitzada del Hyundai i20 Supercar de l’equip.

El GRX Taneco va debutar com a equip en 2018 i ha millorat constantment el seu rendiment des de llavors. En 2018, l’equip va quedar quart en la classificació mundial d’equips de RX, mentre que en 2019 va pujar al segon lloc, amb Gronholm acabant quart i Timerzyanov cinquè en la classificació de pilots.

“Després de dos anys de carrera, puc dir que estic content amb el nostre progrés, i espero que puguem fer-ho encara millor en 2020. Hem mantingut l’alineació de pilots de Niclas i Timur, tots dos són ràpids i coneixen el cotxe extremadament bé, per la qual cosa només hem de mantenir el nostre enfocament clar, mantenir-nos allunyats dels problemes i esperar que tots dos pilots es mantinguin sans enguany. Si podem tenir sort en tot això, l’èxit seguirà”, va dir el director de l’equip GRX Taneco, Marcus Gronholm.

GRX Taneco ha passat el recés d’hivern redissenyant diversos components del cotxe i completant un extens programa de proves. “Vam tenir un cotxe fort l’any passat – la combinació de l’equip, el cotxe i els pilots va ser un veritable èxit, per la qual cosa em sento confiat de cara a la temporada 2020“, va dir Niclas Gronholm, de 23 anys.

“Òbviament, espero continuar on ho vaig deixar a Ciutat del Cap l’any passat. També crec que ens hem centrat en les coses correctes durant les vacances d’hivern i crec que, mentre continuem amb el nostre dur treball, donarà els seus fruits de la millor manera possible. Aquesta serà una gran temporada per al GRX Taneco”.

El rus Timerzyanov, que va aconseguir la seva primera victòria en el Mundial de RX la temporada passada a Spa-Francorchamps, va afegir: “Per tercer any consecutiu mantinc el meu compromís amb el GRX Taneco en el Mundial de RX, un equip amb molta passió, gent molt treballadora i cotxes realment ràpids”.

“Hem demostrat que podem guanyar i lluitar pels títols, així que en 2020 estaré encara més centrat i motivat en la consecució del meu somni de tota la vida”. Tenia moltes ganes de córrer en la meva terra natal en la flamant pista de Igora Drive, però lamentablement això no succeirà aquesta temporada. Estic segur que en les 10 rondes restants tindrem una carrera impressionant amb grans batalles i molta acció en la pista”.

El director de l’equip, Jussi Pinomaki, diu que espera que el treball dur de l’hivern doni els seus fruits quan la temporada comenci a Barcelona el 18 i 19 d’abril. “És un veritable plaer continuar treballant amb el mateix equip central i els mateixos pilots en aquest projecte per tercer any consecutiu. Ha estat un llarg hivern amb un dur treball per a millorar el cotxe i esperem haver anat en la direcció correcta per a poder donar als nostres pilots la millor arma per a lluitar pels millors resultats.

“La temporada passada va ser molt dura en termes de carreres i no espero menys enguany. Però ens agrada això. Ens agrada el desafiament, ens agrada treballar dur, perquè les emocions d’una bona carrera en aquestes condicions són molt més gratificants.”

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments