FÓRMULA 1: Renault amb un cotxe pràcticament diferent per l’inici a Àustria

Renault havia planejat ser agressiu amb les actualitzacions del RS20 al llarg de la temporada 2020 de Fórmula 1, però la pandèmia per COVID-19 ha retardat el seu inici. 

No obstant això, l’equip ha continuat treballant en les evolucions que havia pensat portar a les carreres de Vietnam, Holanda i Espanya, i les combinarà per a instal·lar-les en el cotxe en el GP d’Àustria del pròxim 5 de juliol.

«Les actualitzacions arribaran. S’ha fet un esforç enorme en el departament de producció per a tenir el paquet de les carreres 3, 5 i 6 llest per a posar-lo en el nostre cotxe a Àustria», va dir Cyril Abiteboul, director de Renault F1. 

«Aquestes carreres no s’han celebrat, però el rendiment que esperàvem tenir estarà en Spielberg». 

Encara que Abiteboul no va voler entrar en els detalls sobre on situarà això a Renault a la meitat de la graella, es va mostrar encantat que l’equip hagi aconseguit tenir llistes no sols les actualitzacions, sinó també recanvis suficients per al primer triplet de carreres.

«Vull reduir qualsevol tipus d’expectativa, perquè sabem que el nostre cotxe va anar realment malament l’any passat. Només esperem que sigui una mica millor», va avisar.

«Encara no estem completament segurs de la competitivitat del nostre monoplaça després dels test de pretemporada. No vull dir massa en aquests moments».

«Hi ha una enorme satisfacció per l’esforç que s’ha fet per a tenir totes aquestes peces disponibles i en quantitat, perquè sabem que Spielberg serà dur per als cotxes, encara que s’hagin llevat alguns pianos». 

«Vam haver de pensar també en quantitats, algunes peces esperem que donin una bona suma de rendiment al cotxe».

Daniel Ricciardo, pilot de Renault, va predir la setmana passada que els equips de meitat de taula podrien estar en una dècima, sense un líder clar després de la pretemporada. 

L’australià va assegurar que espera que la batalla en aquesta zona de la graella continuï sent fins i tot més atapeïda amb el seu paquet d’actualitzacions, però espera que Renault pugui reduir la distància amb els equips referencia.

«Fas una espècie de resum després dels test i intentes entendre on estàs realment. I semblava que la meitat de la graella anava a estar molt atapeïda», va dir.

«Imagino que tal vegada a Melbourne hauria estat així. Però tenim un cotxe diferent per a la setmana vinent a Àustria, no serà el que anava a córrer a Austràlia. Espero que estigui ajustat tot. Crec que la diferència amb els de dalt es reduirà i que la meitat de graella estarà entorn d’una dècima». 

«Però només són enraonies ara mateix. Hem d’esperar una setmana i començar a tenir respostes».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments