WEC: La transferència de coneixement de la F1 de Ferrari

El personal que treballa actualment en els projectes GT de Ferrari estarà molt implicat, mentre que els membres de l’equip de F1 i el departament de vehicles de carretera també estan preparats per aportar les seves habilitats i crear un vincle entre els tres programes de propulsió híbrida.

“Si compartim coneixement amb la F1, és bo per a nosaltres. Si podem tenir algunes persones del departament de F1, per què no? Però la decisió de fer LMH es va prendre com un tema estratègic i no com a conseqüència de les noves regles de la F1 [límit pressupostari]. Per descomptat, l’experiència del departament de F1 és coherent i serà una oportunitat per a nosaltres. Ferrari és una empresa i és normal que compartim tota l’experiència que tenim a la nostra fàbrica. És normal per a nosaltres, però no perquè estiguem a LMH. A GTE, és exactament el mateix, tot i que no tenim l’híbrid. En qualsevol cas, compartim tota l’experiència que tenim. Amb les noves regles de F1, això hauria de significar que tindrem algunes persones del departament de F1. “

Antonello Coletta, director del departament de carreres GT, responsable del projecte LMH.

Preguntat sobre els factors que van fer que LMH fos financerament viable, Coletta va dir que el límit pressupostari de la F1 va coincidir i que van tenir lloc altres motius.

“Any rere any serà més o menys el mateix cost que GTE. Quan decidim avançar, tenim en compte l’economia actual i l’economia futura. La diferència més important és que el cost és realment inferior a LMP1. En qualsevol cas, la decisió no es basa en l’economia, és estratègica.

Pel que fa als detalls tècnics del LMH italià, Coletta encara no ha donat detalls:

“Prefereixo respondre a aquesta pregunta més endavant. Estem considerant les dues idees. Sincerament, al meu entendre, la solució és clara. Però, de moment, prefereixo mantenir aquesta decisió confidencial.

Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Author

Share