RESISTÈNCIA: Córrer a l’IMSA i al WEC no serà tan fàcil com es pensava

El president de la IMSA, John Doonan, ha aclarit que qualsevol fabricant de hipercotxes de Le Mans que vulgui competir en el campionat WeatherTech Sportscar ha de ser un fabricant establert en el mercat nord-americà i complir amb els acords comercials de l’organisme regulador.

Això posa en dubte l’elegibilitat dels fabricants d’automòbils de baix volum, com Glickenhaus, o d’altres possibles participants en el LMH que encara no s’han posat en marxa i que podrien competir en els esdeveniments de la IMSA sota el nou acord de convergència entre el ACO i la IMSA.

Doonan va confirmar que la participació dels OEM al LMDh requereix una producció de cotxes de carretera de 2.500 unitats a l’any i també forjar una associació de marca d’automòbils amb IMSA en cas que competeixi en el Campionat WeatherTech.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments