Alex Lynn va guanyar la prova del segon ePrix de Fórmula E a Londres. La cursa va estar marcada per una penalització a Lucas di Grassi que li va treure la victòria.
Stoffel Vandoorne (Mercedes) va sortir des de la pole position, i que durant les primeres etapes va controlar la carrera, fins i tot liderant la primera intervenció del cotxe de seguretat. Això va ser provocat per l’incident entre René Rast (Abt Audi) i Sébastien Buemi (Nissan e.dams). Quan a mitja hora del final va entrar en mode d’atac per segona vegada, Vandoorne va perdre el comandament contra el seu company Nyck de Vries.
Fins i tot abans de la neutralització, de Vries havia perdut el segon lloc davant Rowland en passar al mode d’atac. Durant la intervenció del cotxe de seguretat, Di Grassi (Abt Audi) va passar pels boxes. El brasiler, que fins llavors havia pilotat a la cua dels deu primers, va utilitzar el pit lane per agafar el lideratge: el pitlane estava obert i va poder córrer a 50 km / h, mentre que el pelotó seguia més lent darrere del cotxe de seguretat. A més, es va aturar momentàniament a per intentar complir les normes.
Just després del cotxe de seguretat, Vandoorne va ser atropellat per Rowland i tots dos es quedaven fora. De Vries va aconseguir superar a di Grassi, però en els darrers 20 minuts, di Grassi va avançar de nou i de Vries va ser atacat per Lynn, que consumaria l’avançament 16 minuts abans de la bandera a quadres.
Fins al final, les posicions de la pista no van canviar als llocs del podi, amb Mitch Evans (Jaguar) al quart lloc sense arguments per atacar a Vries. Una col·lisió de l’altre Jaguar, Sam Bird i Norman Nato (ROKiT Venturi / Mercedes) van deixar la cursa sota una bandera groga en els darrers segons.
Di Grassi va passar la meta com a guanyador, però va patir una penalització: el seu pas per els boxs era irregular, ja que no estava completament immobilitzat. Així, Lynn va heretar el triomf, amb de Vries segon i Evans tercer. Robin Frijns (Envision Virgin / Audi) va acabar quart amb la volta més ràpida i Pascal Wehrlein (TAG Heuer Porsche) va ser cinquè. La penalització de Di Grassi es va convertir en 19 segons afegit al temps final, caient al vuitè lloc.
Amb el final de la doble ronda a Londres, de Vries és el nou líder de la Fórmula E amb sis punts d’avantatge sobre Frijns. Bird és tercer amb 14 punts, seguit de Jake Dennis (BMW i Andretti) i Félix da Costa empatat a 15 punts de la part superior.