Cadillac i Hertz Team JOTA confirmen la seva aliança per al 2025

Cadillac i Hertz Team JOTA uniran forces per a la propera temporada del WEC. L’equip britànic deixarà així la seva condició d’equip client de Porsche per convertir-se en equip de fàbrica del fabricant nord-americà. Aquest últim haurà d’augmentar el seu contingent a dos cotxes per a la propera temporada mentre que des de la seva arribada a la categoria Hypercar el 2023 la marca General Motors havia fet l’elecció minimalista d’un únic prototip sota l’egida de Chip Ganassi Racing.

«Cadillac està orgullós de competir contra els millors del món al Campionat Mundial de Resistència de la FIA, i això inclou l’equip Hertz JOTA. Estem encantats de donar la benvinguda a l’equip Hertz JOTA l’any vinent, que reunirà dècades d’experiència tècnica i de carreres, per garantir l’èxit continuat a la pista i crear nous defensors de la nostra marca a tot el món.

John Roth, vicepresident de Global Cadillac

JOTA sempre ha buscat convertir-se en un equip de fàbrica, i avui, associar-se amb Cadillac és la realització d’aquest objectiu. Després d’haver competit contra el Cadillac V-Series.R durant les dues últimes temporades, hem vist de primera mà com de competitiu és i ens sentim realment honrats que ens confiïn la posada en servei dels seus cotxes a partir del 2025.

Sam Hignett, director i fundador de l’equip anglès

Els pilots de l’equip Hertz JOTA Cadillac V-Series.R número 12 i 38 es coneixeran més endavant, així com els plans de la marca de Detroit (Michigan) per a IMSA. Actualment, Chip Ganassi Racing i Action Express Racing operen cadascun un prototip nord-americà. Per al primer dels dos equips, ja s’ha confirmat que això ja no serà així l’any vinent. L’equip Wayne Taylor Racing amb Andretti podria substituir-lo, mentre que Acura ja ha anunciat el retorn de Meyer Shank Racing per al 2025.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments