La prova comptarà amb 37 cotxes que estaran presents a les 1000 milles de Sebring per a l’obertura de la temporada
Dels 38 cotxes inscrits al WEC per a la temporada 2023, només faltaran els Porsche 963 de Hertz Team JOTA i Proton Competition a Florida a causa dels retards de lliurament del fabricant alemany. No obstant això, l’equip britànic presentarà un segon LMP2. Portarà el número 48 i estarà dirigida per Will Stevens, Yifei Ye i David Beckmann. L’alemany substitueix a António Félix da Costa per aquesta ronda. De fet, l’equip britànic està obligat a presentar un pilot Silver en aquesta categoria, la qual cosa l’obliga a remodelar la seva tripulació prevista per a l’Hypercar.
Aquesta llista també és una oportunitat per confirmar l’assistència esperada de Ryan Briscoe i Olivier Pla al costat de Romain Dumas a Glickenhaus n°708. Els actuals campions del món Toyota Gazoo Racing no han canviat de pilot per al 2023, però s’enfrontaran a la competència d’altres sis marques, incloses Porsche Penske Motorsport i Ferrari AF Corse, que passen de LMGTE Pro a Hypercar. El nou Ferrari 499P entrarà al WEC 50 anys després que el 312 P aparegués per última vegada a la classe reina.
Peugeot introduirà dos Peugeot 9X8 Hybrids, inclòs el pilot local Gustavo Menezes. Un altre californià serà a la sortida, amb Dane Cameron (Porsche Penske Motorsport). Els equips nord-americans Cadillac Racing i Glickenhaus Racing també gaudiran d’un fort suport de la seva afició local, ja que els dos equips tindran un cotxe a Sebring. Finalment, el Floyd Vanwall Racing Team farà el seu debut amb el seu nou Vanwall Vandervell 680 i l’antic campió del món de F1 Jacques Villeneuve al volant.
Noms d’alta volada entre els LMP2
Hi haurà 12 cotxes inscrits a LMP2 a Sebring, incloent Hertz Team JOTA. Com sempre, la categoria atrau diversos noms importants, entre els quals l’ex pilot de Fórmula 1 Daniil Kyvat, que forma part de Prema Racing juntament amb la jove francesa Doriane Pin. Un altre veterà de la F1, Robert Kubica, conduirà per WRT al costat de Louis Delétraz i Rui Andrade.
L’Alpine Elf Team prepararà la seva campanya Hypercar 2024 amb dos cotxes en LMP2, mentre que l’equip britànic United Autosports presentarà dos dels pilots més joves del campionat, Josh Pierson, de 17 anys, l’únic pilot local a Sebring en aquesta categoria, i Frederick Lubin, de 18 anys, que debutarà al WEC. Se’ls uniran els experimentats pilots Filipe Albuquerque, Tom Blomqvist, Oliver Jarvis i Phil Hanson.
Gran presencia femenina a LMGTE Am
A la classe LMGTE Am, on pilots professionals i amateurs comparteixen els cotxes, els aficionats locals animaran Corvette Racing i el pilot nord-americà Ben Keating. El texà s’acompanyarà al Chevrolet Corvette C8.R per Nicolás Varonne i Nicky Catsburg. Sis pilots nord-americans més participaran al GTE Am, inclosos Simon Mann (AF Corse), Michael Dinan (ORT de TF), PJ Hyett i Gunnar Jeannette (Projecte 1 AO), Scott Huffaker (Kessel Rac-ing) i Ryan Hardwick. (Proton Competition).
El #77 Porsche 911 RSR també té forts vincles amb els Estats Units, ja que és copropietat de l’actor Patrick Dempsey, que va pujar al podi de Le Mans el 2014. Finalment, quatre dones competiran a la categoria GTE Am, la El n°85 de les Iron Dames està format per Sarah Bovy, Michelle Gatting i Rahel Frey, així com Lilou Wadoux, que pilotarà el Ferrari Richard Mille AF Corse n°83.
El WEC començarà amb la prova de pretemporada Pròleg a Sebring de l’11 al 12 de març. L’inici de les 1000 milles de Sebring es donarà el divendres 17 de març al migdia hora local.