WEC: Peugeot dona a conèixer la seva alineació per al seu futur híbrid

Els set pilots que formaran part del projecte Peugeot / WEC ja són coneguts, en el retorn de la marca francesa a la resistència. Kevin Magnussen, Jean-Éric Vergne, Gustavo Menezes, Paul di Resta, Mikkel Jensen i Loic Duval són els pilots escollits per l’estructura per als Hipercars. James Rossiter serà el pilot de reserva i simulador.

Kevin Magnussen va començar recentment la seva aventura de resistència i tindrà un any de «pràctiques» a IMSA, on competeix per Chip Ganassi. Jean-Éric Vergne ja té experiència a ELMS i a les 24 hores de Le Mans, Gustavo Menezes ja ha competit a IMSA, WEC, ALMS i ELMS, ja que va guanyar a Le Mans a LMP2, categoria on va guanyar el títol (2016).

Paul Di Resta ha fet també algunes proves d’ELMS és l’actual campió del món i Le Mans a LMP2. Mikkel Jensen ha competit a l’ELMS, havent passat també pel LMP3 i el GT i Loic Duval és un nom que no necessita cap presentació amb una àmplia experiència en resistència, des del WEC fins a l’IMSA acumulant diversos èxits en la seva carrera.

Aquesta és l’elecció de Peugeot que tenia una llista de 50 pilots avaluats, una llista que es va reduir a 12 i que va donar lloc a aquesta alineació, escollida en funció de l’experiència, ja sigui en resistència o en vehicles híbrids o elèctrics i el seu caràcter, en per tal de crear un bon esperit d’equip, segons els responsables del projecte.

La màquina francesa, que comptarà amb un motor V6 de 2,6 L, bi-turbo (670 CV) i una unitat de regeneració elèctrica a l’eix davanter (268 CV), encara està en desenvolupament. Els homes de Peugeot esperen tenir preparat el primer motor en les properes setmanes i avançar al banc de proves a l’abril. Al setembre, hauria d’arribar la unitat elèctrica de l’eix davanter, així com la caixa de canvis, un conjunt que s’hauria de provar al novembre.

Pel que fa a l’aerodinàmica, el cotxe també es troba en fase de desenvolupament i hauria d’estar molt a prop de l’aspecte final que veurem. Peugeot espera fer la primera prova a la pista a finals d’any. Els treballs del simulador ja els han començat els pilots que, fins a la finalització de la primera màquina, faran servir el simulador de l’equip per preparar-se i ajudar

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments