Després que el cotxe no semblés estar en el seu millor nivell en lliures i classificació, els pilots van patir bastant en canviar del pneumàtic tou al dur, i Carlos Sainz només va poder acabar 13è.
Norris va perdre molt temps en un mal pitstop, va haver de ser remolcat de tornada després d’una femella mal ajustada. Finalment, es va retirar per preservar la seva mecànica.
Va ser la primera vegada que McLaren no va aconseguir sumar punts des de Spa, a finals d’agost, havent tingut un cotxe al top 6 en set de les últimes 10 carreres.
«Va ser un diumenge dolorós per a nosaltres, per diferents raons, després de diversos bons caps de setmana o diumenges positius», va comentar Andreas Seidl, cap d’equip de McLaren.
«En primer lloc, sobretot pels pneumàtics durs. No vam tenir el ritme que havíem vist en els anteriors dies amb el cotxe. És una cosa que hem d’analitzar i entendre, si estava relacionat amb les temperatures més elevades o alguna cosa més».
«Després, òbviament, de bones actuacions amb els dos cotxes, vam tenir el problema a la parada amb el cotxe de Lando, que va destruir la seva carrera. Després vam decidir aturar el cotxe, perquè estàvem rodant amb diversos paràmetres al límit i no volíem arriscar més» .
«Definitivament, en termes de ritme va ser un pas enrere. I, realment, va ser la primera vegada en força temps que hem vist un ritme diferent diumenge en comparació amb la resta del cap de setmana, així que cal buscar on és el problema «.