F1: Kubica fitxa com a pilot reserva per Alfa Romeo Racing Orlen

PKN ORLEN s’ha convertit en el patrocinador principal de l’equip d’Alfa Romeo Racing per la temporada 2020. Com a part de la cooperació, Robert Kubica s’incorporarà a l’equip, i el logotip d’ORLEN serà l’element principal en el cotxe i en els pilots. El nom de l’empresa també s’utilitzarà en la comunicació oficial de l’equip Alfa Romeo Racing ORLEN. Una àrea de cooperació completament nova entre PKN ORLEN i l’equip serà la formació de joves pilots, en el marc de l’ORLEN Karting Academy, dirigida per Sauber Motorsport.

En l’esport, com en els negocis, la coherència és molt important. Quan l’any passat vam donar suport al retorn de Robert Kubica a la Fórmula 1, sabíem que estàvem obrint un nou capítol en la història de la marca ORLEN. La temporada passada va superar les nostres expectatives en el context dels beneficis obtinguts a través de la presència a les curses més prestigioses del món. El valor únic del nostre logotip després de 16 curses va superar els 110 milions de PLN, també vam augmentar significativament els beneficis de la xarxa minorista. El reconeixement global de la marca també ens ha permès iniciar el procés de co-branding, en el qual totes les estacions europees de la nostra xarxa funcionen en última instància. Avui estem donant un altre pas important en aquest camí associant-nos a un equip amb una tradició i història enorme. El nostre ambaixador és Robert Kubica, sempre m’ha agradat, un dels conductors més ràpids del món – afirma Daniel Obajtek, president del consell d’administració de PKN ORLEN.

Paraules de Robert Kubica

La nostra col·laboració amb PKN ORLEN ha estat fins ara magnífica i estic content que estiguem junts la propera temporada. Estic començant un nou capítol de la meva carrera unint-me a Alfa Romeo Racing ORLEN. És un equip que té un lloc especial al meu cor i serà agradable veure cares conegudes que encara recordo. El temps i les circumstàncies han canviat, però estic convençut que la determinació i la fam d’èxit continuaran sent les mateixes. Espero que la meva experiència ens permeti aprofitar conjuntament les oportunitats que esperen en la propera temporada.

Com a part del paquet de patrocini, l’exposició mediàtica de la marca ORLEN augmentarà significativament respecte a la temporada passada. El logotip de l’empresa serà al nom oficial de l’equip i tota la comunicació es realitzarà amb el nom d’Alfa Romeo Racing ORLEN.

El logotip de l’àguila apareixerà als cotxes de l’equip, inclosos a l’ala posterior i davantera, halo de llantes, miralls i a les seccions laterals. També serà visible al pit i a la part posterior de la bata i a tres llocs dels cascs de tots els pilots. A més, el logotip de l’empresa serà sobre roba de mecànics i personal de l’equip, així com en transportistes, l’interior del garatge i el motorhome.

L’acord amb Alfa Romeo Racing també preveu una implicació molt més gran dels pilots i membres de l’equip en les activitats d’esdeveniments de PKN ORLEN, incloent en particular el suport de l’esdeveniment automobilístic més gran de Polònia, VERVA Street Racing, organitzat per la companyia. Això també s’aplica a Robert Kubica, que es convertirà en el conductor de la reserva d’Alfa Romeo Racing ORLEN.

Com a part de la cooperació, tres joves pilots de Polònia s’incorporaran a l’ORLEN Karting Academy dirigida per Sauber Motorsport, una companyia suïssa que dirigeix ​​i gestiona Alfa Romeo Racing en la Fórmula 1. Es tracta d’una continuació de les activitats iniciades el 2018, i destinades a seleccionar i formar els successors de Robert Kubica. La companyia és patrocinadora estratègica del campionat de karting polonès, i en la propera temporada hi participaran prop de 200 competidors, entre els quals hi ha 30 pilots joves nominats a l’ORLEN Team Academy.

L’anàlisi de l’eficàcia de la companyia demostra que la participació de Robert Kubica a les curses de Fórmula 1 d’aquest any ha contribuït a augmentar la visió d’aquesta disciplina per sobre del 630% a Polònia. L’equivalent global de l’exposició de la marca ORLEN durant les emissions de televisió després de 16 curses de la temporada 2019 va superar els 110 milions de PLN.

Segons la investigació ARC Market i Opinion, la consciència de la marca ORLEN com a patrocinador de Robert Kubica també ha augmentat notablement al llarg de la temporada. En la mateixa investigació, un de cada cinc conductors polonesos va declarar que, a causa del suport a Robert Kubica, utilitza més sovint l’estació ORLEN. Això es va confirmar per un important augment de les vendes. El benefici operatiu d’aquest segment després dels tres primers trimestres del 2019 va augmentar gairebé 600 milions de PLN respecte al mateix període de l’any passat. Un 4% va augmentar la venda de combustibles a tot el grup.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments