F1: McLaren equipararà el seu pressupost a el dels equips grans en 2021

Dins dels profunds canvis que la F1 incorporarà en la seva normativa tècnica, esportiva i financera per a la temporada 2021 s’inclou la fixació un límit pressupostari de 175 milions de dòlars (155 milions d’euros aproximadament) per intentar reduir el domini de Mercedes , Ferrari i Red Bull en els últims anys gràcies als seus enormes pressupostos.

En una entrevista amb el mitja Motorsport.com sobre el tema de el límit pressupostari, Seidl va dir: «L’objectiu per a nosaltres clarament és estar en límit pressupostari».

«Hi ha un compromís que estarem en el límit del pressupost perquè òbviament és l’única oportunitat de poder tornar a lluitar contra els grans; cal estar en igualtat de condicions en termes de pressupost «.

El límit pressupostari que entrarà en vigor ha fet témer que els tres primers equips puguin aprofitar per gastar més en 2020 i així preparar-se millor per a la següent temporada, tot i que el CEO de la F1, Walk Carey , ha descartat aquesta idea.

Seidl també ha pensat en aquesta possibilitat, però creu que McLaren no augmentarà les seves despeses el proper any per posar-se en una millor posició davant l’arribada de les noves regulacions, tot i ser un dels equips que probablement es beneficiarà més del canvi de normativa per 2021.

«Has de ser realista amb el que es pot aconseguir», comenta. «Fins i tot si algú ens donés 100 milions més per al proper any, primer has de ser capaç d’assumir això i posar una estructura que realment pugui produir més rendiment en aquest curt període de temps «.

«Per això no em preocupa massa l’any 2020, ni tampoc el que estic llegint en aquest moment, que serà l’any més car de la història per als tres primers equips «.

«Al final hi ha una limitació de la banda de l’CFD, de túnel de vent, així que no hi ha molt que puguis fer, i l’aerodinàmica també serà en el futur un ingredient clau del rendiment» .

«Tindran un avantatge, simplement per on es troben en aquest moment, perquè fan una feina millor, tenen millor metodologia, millors processos»

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments