FÓRMULA E: Arriba el pacte de la concòrida

La Fórmula E es prepara per a un acord comercial, seguint l’exemple del Pacte de la Concòrdia que s’utilitza des de fa diversos anys a la Fórmula 1. La idea és definir millor els acords entre els equips i les televisions, en un acord que conviurà amb el normativa tècnica i límit pressupostari per a la Gen3 de Fórmula E.

En general, el document establirà qui té el control sobre els drets d’emissió i què podran fer els equips per produir el seu propi contingut a les curses. Es formalitzaran les limitacions del que es pot filmar a la pista, que actualment són poques, a més de deixar clar a les emissores què poden crear els equips i la Fórmula E, en el sentit de reduir la competència per audiència.

A Motorsport.com, el director executiu de la Fórmula E, Jamie Reigle, va explicar què hi ha sobre la taula:

Estem treballant en aquest entorn empresarial. En termes senzills, es refereix als límits de drets que existeixen entre el promotor i els equips. Probablement va ser una sorpresa quan em vaig incorporar l’any passat. A la Premier League [futbol] és molt clar. La majoria dels campionats professionals tenen regles molt clares entre els diferents participants. En això hem estat intentant treballar.

Els objectius del promotor i els equips estan alineats per guiar el producte multimèdia, ja que tots ens beneficiem del creixement del públic i d’una major exposició als nostres patrocinadors. Sincerament, em sento molt bé pel camí que estem prenent en aquest front.

Jamie Reigle

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments