RESISTÈNCIA: Ferrari fica a IMSA i l’Amèrica del Nord en el seu radar

Ferrari ha expressat les seves intencions que el seu projecte al Campionat Mundial de Resistència també competeixi a l’Amèrica del Nord després de l’obertura del Campionat IMSA als hipercotxes de Le Mans.

Ferrari espera competir amb l’hipercotxe LMH a l’IMSA després de la convergència del WEC. El fabricant italià ha admès que l’IMSA està en el radar per al seu primer programa de prototips de fàbrica en 50 anys, després que a principis d’aquest mes es posés en marxa l’últim tram del procés de convergència de normes entre el LMH i la fórmula LMDh basada en els LMP2.

Antonello Coletta, que dirigeix ​​el projecte LMH a Ferrari en qualitat de cap de departament, va qualificar la finalització del procés de convergència de «bona notícia per a l’automobilisme».

No obstant això, Coletta va subratllar que no hi haurà prototips de Ferrari que competeixin a l’IMSA en el primer any de el programa LMH, en 2023, que coincideix amb la introducció de la maquinària LMDh a Amèrica del Nord.

Ferrari va anunciar al juny que la seva relació amb l’equip AF Corse, que ha dirigit les seves campanyes de fàbrica a la classe GTE Pro del WEC, continuarà en el programa LMH.

El nou prototip de Ferrari, el nom encara no s’ha donat a conèixer, començarà a provar-se en el segon trimestre de 2022. Coletta també ha dit que hi haurà més anuncis de LMH en «dos o tres mesos».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments