Porsche ha decidit no continuar amb el seu recurs davant la decisió presa després de l’accident amb Ferrari a les 8 Hores de Bahrain.
S’ha parlat molt del resultat de les 8 Hores de Bahrain, mentre el Porsche nº92 ocupava el lideratge de la cursa, sinònim de la corona del campionat en la categoria GTE Pro, Alessanrdo Pier Guidi, al volant del nº51 AF Corse, va fer sortir de la pista a Michael Christensen a la curva 14 després d’una frenada mal controlada. t durant la carrera. «
La victòria i el títol van ser, així, per a l’italià i el seu company James Calado, malgrat una penalització que va suposar cedir la plaça, que va desaparèixer quan el danès va entrar al pit lane. Porsche no pretenia aturar-se aquí i va presentar una reclamació ràpidament rebutjada, fet que va provocar un recurs de la firma alemanya. No obstant això, aquest últim va afirmar aquest dimecres al vespre a Twitter que abandonava el procediment: “Porsche Motorsport havia presentat una protesta contra les decisions preses pel director de curs després de la final del WEC a les 8 Hores de Bahrain a causa de l’incident. Porsche número 92 i Ferrari número 51. Aquesta protesta va ser rebutjada. Porsche havia anunciat que recorreria la desestimació de la reclamació. La intenció era permetre un examen complet de les circumstàncies i fets en general així com des del punt de vista jurídic. Una anàlisi exhaustiva de la situació i l’assessorament d’un assessor legal van portar a la decisió de deixar de seguir l’acció legal. Pel que fa a l’esport, Porsche voldria veure en el futur un enfocament estricte i uniforme de les sancions per infraccions a la pista, especialment durant la carrera. «
No obstant això, aquest últim va afirmar aquest dimecres al vespre a Twitter que abandonava el procediment:
“Porsche Motorsport havia presentat una protesta contra les decisions preses pel director de cursa després de la final del WEC a les 8 Hores de Bahrain a causa de l’incident. Porsche número 92 i Ferrari número 51. Aquesta protesta va ser rebutjada. Porsche havia anunciat que recorreria la desestimació de la reclamació. La intenció era permetre un examen complet de les circumstàncies i fets en general així com des del punt de vista jurídic. Una anàlisi exhaustiva de la situació i l’assessorament d’un assessor legal van portar a la decisió de deixar de seguir l’acció legal. Pel que fa a l’esport, Porsche voldria veure en el futur un enfocament estricte i uniforme de les sancions per infraccions a la pista, especialment durant la carrera. «