Cupra va confirmar que serà representat a la graella del WTCR 2021 amb quatre cotxes, dos dels quals seran conduïts per Jordi Gené i Mikel Azcona.
El duet, que representarà Cupra al WTCR aquesta temporada, formarà part de la formació de Zengő Motorsport, ja que l’equip hongarès tornarà a disposar dels cotxes de la marca catalana a la Copa del Món.
“Estic molt content de continuar competint una temporada més amb Cupra al WTCR. Després de dos anys al WTCR amb victòries, el meu objectiu aquest any és lluitar pel títol mundial. Estic convençut que córrer al costat d’un pilot tan experimentat com en Jordi serà la millor fórmula per ser competitiu i obtenir el millor rendiment de Cupra Leon Competición, un model perfectament adequat per a aquest campionat ”.
Azcona
Mentrestant, Gené farà el seu debut al WTCR durant la propera temporada, amb la seva última temporada completa al mundial el 2015, quan es va classificar tercer a la classificació de les sèries internacionals TCR.
“Estic molt emocionat de tornar a competir amb Cupra i al costat d’un pilot tan talentós com Mikel. He participat en el desenvolupament de CUPRA Leon Competición, així que sé de què és capaç aquest model. Serà una temporada apassionant ”.
Gené
Azcona ha assumit com un dels grans joves talents del WTCR, amb excel·lents actuacions, després del seu pas pel TCR Europa. El pilot basc guanya més protagonisme i amb l’entrada de Gené sembla que Cupra està disposat a invertir més i a provar millors resultats amb la nova màquina que va debutar a la competició l’any passat.
Els comissaris del GP d’Emilia Romagna van decidir no actuar més pel que fa a l’accident entre Valtteri Bottas i George Russell, al·legant que l’anglès de Williams va tocar-se amb el Mercedes amb una velocitat substancialment més alta i, a mesura que assolien el gir 1, el marge lateral entre tots dos i la vora dreta de la pista anava disminuint, entenent que en cap moment cap dels cotxes maniobrava de manera irregular. Resultat: incident en curs.
Després d’escoltar el que va dir George Russell sobre el seu accident amb Valtteri Bottas, el finlandès té una opinió molt diferent. En resum, tots dos es culpen els uns dels altres per provocar la “perillosa” col·lisió d’Imola. R
Russell va dir que el sobtat canvi de direcció de Bottas cap a la dreta el va obligar a trepitjar la gespa, mentre que Bottas diu que Russell hauria d’assumir la responsabilitat:
“La velocitat era bastant alta, podria haver estat molt pitjor. Va avançar en un lloc on només hi havia una línia seca. Vaig veure la repetició i sempre hi havia espai per a dos cotxes. No sé de què parlava quan va intentar dir alguna cosa, però tot va ser culpa seva
Bottas
Toto Wolff opina que tant George Russell com Valtteri Bottas són culpables:
Va ser un mal accident. Hem de prestar més atenció, però calen dos per ballar el tango. Potser no és un 50-50, potser és un 60-40 … però no sé en quina direcció. Encara no he vist George “
Amb un recorregut mixt entre asfalt, terra i terra lliscant; 32,514 km dividits en 4 trams cronometrats i un temps molt benvolent amb tots els presents al primer Rallysprint Calafat, prova puntuable per al Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints d’Asfalt.
Un total de 46 equips van prendre la sortida del ral·lisprint, 35 en velocitat, 5 en Regularitat Super Sport i 6 en Regularitat Sport. El recorregut mixt tenia una part del circuit de velocitat, així com també incloïa part de traçat de terra lliscant i part de el nou traçat de terra de RX.
Climent Domingo-Silvia Míguez (Peugeot 308 N5), van ser els dominadors de tota la prova, per darrera, Jordi Oliva-Sara Oliva (Peugeot 205 Maxi) el van seguir en segona posició, mentre que Alex Font-Joan Font (Volkswagen Golf G60) van ser tercers.
La lluita per la segona posició entre els Oliva i els Font va durar fins l’últim tram. Al final de la prova els Oliva al volant del Peugeot van aconseguir el tercer lloc per davant dels Font i els seu Volkswagen.
La Regularitat també va ser part d’aquest 1r Ral·li Calafat amb una excel·lent representació d’equips entre les modalitats de Regularitat Sport i Regularitat Super Sport.
En Regularitat Sport el primer lloc de la prova va ser per a Jordi Fanlo-Francesc Segú (Porsche 911 SC), seguits d’Albert Rosa-Jan Rosa (Peugeot 205 GTI) i Antonio Cubero-David Cubero (Porsche 911), segons i tercers respectivament
Respecte a la Regularitat Super Sport, Antonio Rius-Juan Ortiz (SEAT 124-1800) van aconseguir els punts necessaris per adjudicar-se la prova. Xavi Faixedas-Joan Jordan (BMW 325 IX) eren segons i Arturo Rubert-Roberto Rubert (Ford Escort RS MKII) tercers.
La pluja ens ha regalat una cursa amb força moments destacats. Ahir, Lewis Hamilton va aconseguir la pole per ben poc davant dels dos Red Bull. Sembla que per fi Mercedes té un rival a la seva alçada. A més, en qualificació les distàncies es van reduir tant que el segon Mercedes de Valtteri Bottas va quedar vuité, sobrepassat pels McLaren, Charles Leclerc i Pierre Gasly.
Primer moment clau. Amb la pista mullada, gairebé tothom ha sortit amb els pneumàtics intermedis, excepte alguns pilots que ho han fet amb el de pluja. Max Verstappen ha aprofitat la sortida per passar de la tercera a la primera posició de seguida. Hamilton ha intentat aguantar-li el pols al Tamburello però el neerlandès ha allargat la traçada (al més pur estil del britànic contra Rosberg, per exemple) i ha fet que el Mercedes rebotés contra el piano, causant lleugers danys al monoplaça de Hamilton.Però de seguida sortia el cotxe de seguretat ja que Nicholas Latifi s’havia tocat amb Nikita Mazepin i havia xocat; un període de bandera groga que s’allargaria més per la virolla de Mick Schumacher mentre escalfava pneumàtics.
El canvi a pneumàtics de sec. La cursa després del cotxe de seguretat s’ha assentat en una calma tensa, amb Verstappen líder davant de Hamilton, Leclerc, Pérez, els McLaren, Carlos Sainz, Lance Stroll, Valtteri Bottas i George Russell, que optava als punts. Entre aquests homes, hi ha hagut alguna errada però sense variar massa la classificació. Sebastian Vettel, al capdavall de la classificació ha estat el primer en posar els pneumàtics de sec a la volta 20, i un cop els seus temps han començat a ser millors que els dels pilots de davant, tothom ha entrat. Max Verstappen ho ha fet a la volta 27 mentre que el seu rival Lewis Hamilton ho ha fet una volta després. Però l’aturada de Mercedes ha estat un pèl lenta i el Red Bull ha quedat líder amb més avantatge del que tenia.
Errades i el segon moment decisiu. A la volta 30, mentre els líders doblaven als pilots que lluitaven pel vuité lloc (Stroll, Bottas i Russell), Hamilton ha comès una errada a Tosa i ha sortit de la pista. Per acabar-ho d’adobar, el pilot anglès danyava l’aleró davanter intentant tornar i havent de fer marxa enrere, cosa que el deixava amb volta perduda i fora dels punts. Però llavors Hamilton ha tingut un cop de sort (la sort del campió?) en forma de desgràcia per al seu company Bottas. A l’acabar la volta en que Hamilton s’havia sortit doblant-lo, George Russell ha volgut avançar a Bottas, però el finlandès no l’ha vist i fent la seva trajectòria normal (i amb tot el dret) ha fet que Russell aixafés l’herba molla, cosa que ha fet que el Williams perdés el control i xoqués contra el Mercedes a l’aproximació del Tamburello. L’accident ha estat fort i ha acabat amb els pilots indemnes i amb recriminacions entre els dos. En resum, un incident de carrera on dos pilots, com és natural, creuen que la culpa la té l’altre.
Bandera vermella i reinici. El xafastre i la quantitat de peces a la pista han obligat a direcció de cursa a treure la bandera vermella. Aquest fet ha donat una nova oportunitat a una sèrie de pilots que han pogut recuperar la volta perduda, com Hamilton que havia caigut a la novena posició o Pierre Gasly a la catorzena, que havia perdut molt de temps amb una elecció errònia de pneumàtics. La nova sortida s’ha fet de forma llançada amb petit ensurt per a Verstappen abans del reinici. Lando Norris s’ha posat segon davant de Charles Leclerc. Sergio Pérez era quart però una nova errada (ja havia estat penalitzat anteriorment per sortir-se rere el Safety i recuperar posició) l’ha deixat fora dels punts. Sainz ocupava el quart lloc davant de Ricciardo, Stroll i Hamilton, que començava el seu atac.
Salvant els mobles. A cop de DRS, Hamilton ha anat remuntant totes les posicions que havia perdut fins a avançar a Norris per la segona posició a falta de 4 voltes, fent a més la volta ràpida. Així doncs Hamilton salvava un cap de setmana que a la volta 30 se li havia complicat moltíssim, i a sobre mantenia el liderat del campionat pel puntet de la volta ràpida.Al davant Verstappen guanyava la cursa amb autoritat, allunyant-se 20 segons de la lluita pel podi, que finalment s’ha endut Norris amb una cursa molt meritòria.
Restes del cotxe de Bottas (captura TV)
Bones i males curses. Ferrari ha coronat un cap de setmana esperançador amb el quart i cinquè llocs de Leclerc i Sainz, mentre que el sisè de Ricciardo ha quedat una mica deslluït envers l’actuació del seu company. Han completat els punts Stroll amb una cursa sólida, Gasly, Räikkönen (sota investigació mentre escric això) i Ocon, sumant el primer punt per a Alpine en un cap de setmana on ha estat per davant de Fernando Alonso en els moments importants.Fora dels punts a part d’Alonso, Pérez amb una cursa poc digna del cotxe que porta, Tsunoda que ha fet una virolla a la segona sortida quan lluitava amb Hamilton i que a més s’ha endut una penalització de 5 segons, Giovinazzi, Vettel que ha acabat plegant a l’última volta amb problemes de canvi després d’una cursa on s’ha endut un stop and go de 10 segons per no tenir les rodes muntades a 5 minuts de l’inici de la cursa i els Haas, massa lluny.
Com a comentari final, dir que encara no està clar qui té el millor cotxe. Red Bull sembla tenir la velocitat a una volta, però en cursa els ritmes entre Verstappen i Hamilton semblen molt similars. Quan ha tocat remuntar, Hamilton ho ha pogut fer més que Pérez, però també és cert que Bottas amb el mateix cotxe del britànic estava a una volta. Val a dir que els dos segons no han fet una gran cursa com per tenir una impressió clara sobre quin dels dos cotxes va millor en mans de pilots “no tant bons”. La resta està molt apretada, però McLaren sembla prendre la iniciativa pel tercer lloc del mundial de constructors. A destacar també els passos endavant de Ferrari i de Williams.
Veurem el dia 2 a Portugal qui s’endú el tercer capítol d’aquesta temporada!
El #41 de l’Orlen Team WRT Oreca amb Robert Kubica al volant es va endur la victòria final de les 4 hores de Barcelona, juntament amb Louis Deletraz i Yifei Ye i la primera victòria ELMS per a un equip belga.
El #41 va creuar la línia de meta amb més de 20 segons davant del #65 Panis Racing Oreca i 67 segons més per davant del #22 United Autosports Oreca en una actuació contundent.
Van prendre la sortida 16 cotxes LMP2, 7 cotxes de la nova categoria Pro-Am
Roman Rusinov amb el #26 G-Drive Racing Aurus 01-Gibson que sortia a la pole position no aconseguia mantenir el ritme i s’ha enfonsat en la classificació. El #32 United Autosports Oreca de Nicolas Jamin es sortia a la grava a la T2, igual que el #21 DragonSpeed USA Oreca de Henrik Hedman que feia una virolla a la xicana i es quedava a també a la sorra.
Cotxe de seguretat, tot torna a començar
Quan es va reprendre la cursa l’Oreca #21 de DragonSpeed USA es va retirar amb un problema d’embragatge. En aquell moment Roman Rusinov marcava la volta més ràpida de la cursa a la volta 8 amb el G-Drive Racing Aurus #26: 1m35.797, un nou rècord de volta al circuit de Barcelona reconfigurat.
Era la volta 11 quan l’Oreca #41 avança a la T1 i aconsegueix la primera posició deixant rivals enrere. L’Oreca #22 també desafiava el #26 G-Drive Racing Aurus i Phil Hanson superava també Roman Rusinov per fora a la T1.
Després de les primeres aturades, el #41 Orlen Team WRT Oreca ja era 30 segons per davant del #22 United Autosports Oreca. Unes voltes més tard, al #26 G-Drive Racing se l’imposa una penalització per no respectar el procediment d’inici caient Colapinto del 3r al 5è lloc. Louis Deletraz, al cap d’1 hora i 40 minuts ha lliurat l’Oreca #41 a Yifei Ye. Ye ha mantingut una renda de 10 segons sobre l’Oreca #22 de Tom Gamble, amb Will Stevens a l’Oreca Panis Racing #65 en tercera posició, 45 segons més enrere.
El #26 G-Drive Racing Aurus amb Nick De Vries al volant tornava al tercer lloc, però el #22 d’United Autosports l’avançava a la T11. Quan faltaven 57 minuts en el rellotge, el #26 G-Drive Racing Aurus rebia una altra penalització per haver perdut la roda al pitstop.
Després de les parades finals, Robert Kubica va mantenir una avantatge de 30 segons al volant de l’Orlen Team WRT #41, amb Gaby Aubry al Panis Racing Oreca #65 en segona posició i l’Oreca Ultimate #29 de Matthieu Lahaye a la tercera, però havent de fer una altra parada caient al cinquè lloc, però encara era el cotxe Pro-Am LMP2 més ben situat.
A la bandera a quadres, l’Orlen Team WRT Oreca #41 aconseguia la primera victòria de l’equip, 22 segons per davant del #65 de Panis Racing Oreca i 89 segons per davant del #22 United Autosports. El #26 G-Drive Racing Aurus era el 4t, amb el #29 Ultimate Oreca 5è i el líder Pro-Am.
LMP3, remuntada
Nicolas Maulini, Niklas Kruetten i el #19 Ligier-Nissan de Matt Bell han guanyat en la categoria LMP3. El #4 DKR Engineering Duqueine-Nissan va aconseguir un avantatge enorme a la primera meitat de la carrera gràcies a Laurents Hörr.
Amb el pilot de bronze Alain Berg a la pista, aquest avantatge es va reduir considerablement, ja que Knuetten va reduir la diferència d’un minut a cinc segons, abans de permetre a Matt Bell completar la remuntada a l’última hora de la cursa.
Molina, profeta a la seva terra
El Ferrari 808 GTE EVO #80 de Rino Mastronardi, Matteo Cressoni i Miquel Molina (Iron Lynx) s’emporta la primera victòria de la classe LMGTE d’aquesta temporada 2021, la primera a ELMS per a l’equip italià.
Molina va passar sota la bandera a quadres del guanyador a casa amb una volta per davant del Porsche #77 (Proton Competition) de Jaxon Evans i el Ferrari # 55 (Spirit of Race) de David Perel.
De la mà de Nyck de Vries, l’Aurus 01-Gibson n ° 26 va aconseguir la pole position a les 4 Hores de Barcelona en un últim esforç sota la bandera a quadres. L’holandès va marcar un temps de 1’38’788, eliminant l’Oreca número 41 sota la direcció de Louis Deletraz (Orlen Team WRT) per 0’079.
Ben Hanley i el seu Oreca #21 (DragonSpeed USA) van prendre la davantera breument, abans d’acabar la sessió en quart lloc, per darrere de l’Oreca número 65 de Will Stevens (Panis Racing). El rendiment de Hanley però, permet que el número 21 sigui el més ràpid dels competidors LMP2 Pro / Am, a 0’120 per darrere de Stevens i a 0’614 des de la pole position.
LMP3: pole per a Tappy
Després de 10 minuts de la sessió de classificació els 3 primers LMP3 se separen només per 62 centèsimes de segon en el que potser és la classificació més ajustada a l’ELMS.
Duncan Tappy va aconseguir la pole position en 1’39”162 al final de la sessió al volant del Ligier número 3 de United Autosports, a la segona posició acabava el Ligier número 15 de Malthe Jakobsen (RLR MSport) per només 0”021.
El vigent campió Wayne Boyd (Ligier nº 2, United Autosports) estava en curs de signar la primera pole position el 2021, que va mantenir breument (1’39”224), però que eludeix per un marge de més estret entre els dos primers. A la segona fila de la classe LMP3 se l’acompanyarà la número 4 de Duqueine de Laurents Hörr (DKR Engineering), que va registrar un temps d’1’39’341, a menys de dues dècimes de la pole.
LMGTE Bruni i Proton Competition en pole position sota la bandera a quadres
El Porsche 911 RSR-19 # 77, de Gianmaria Bruni va aconseguir la primera pole position LMGTE de l’any en la seva última volta. Amb l’1’41”892, l’italià va privar Miquel Molina d’un palo a casa, després que el català i el seu Ferrari 488 GTE EVO n ° 80 (Iron Lynx) prenguessin la davantera amb un 1’42”041 durant la majoria d’aquests deu minuts de classificació.
La segona fila de les 4 Hores de Barcelona estarà dirigida per un altre Ferrari Iron Lynx, el número 83 de Rahel Frey (1’42 “266), que és tres dècimes per davant del Porsche número 93 de Richard Lietz.
Les 4 hores de Barcelona començaran el diumenge 18 d’abril a les 11:00 del matí.
Lewis Hamilton sortirà de la pole position al Gran Premi d’Itàlia i d’Emilia Romagna a la Fórmula 1. L’home de Mercedes s’ha imposat aquesta tarda a Imola en una ajustada classificació en què els primers tres han estat separats per menys d’una dècima de segon.
Quan només cinc pilots havien registrat temps per volta, Yuki Tsunoda (AlphaTauri) patia un accident espectacular en el que era el seu primer gran error a la F1. Tot va passar a la chicane de Variante Alta, en una situació que va provocar una bandera vermella. El pilot sortia il·lès, a diferència del monoplaça.
Al cap d’uns deu minuts, es reprenia l’acció. Els pilots sortien a la pista amb Mercedes i el Red Bulls al capdavant, amb Valtteri Bottas (Mercedes) 0,083 segons per davant de Lando Norris (McLaren), que aconseguia ser més ràpid que Max Verstappen (Red Bull) i Hamilton. Els Mercedes van millorar els seus temps, sent els primers a entrar a l’1’14. Bottas va consolidar el liderat i Hamilton va quedar segon en el lloc de Norris.
No és sorprenent, quan van fer les primeres voltes representatives, els Haas de Mick Schumacher i Nikita Mazepin, així com Nicholas Latifi (Williams) no van aconseguir sortir de la zona d’eliminació. En els darrers moments, Latifi va aconseguir pujar a la taula i va entrar a la Q2, igual que el seu company Russell. Els Alfa Romeo de Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi van ser 16è i 17è, respectivament, així com els Haas de Schumacher i Mazepin en les posicions posteriors. Com que no va definir cap temps abans de l’incident, Tsunoda era l’últim.
La Q2 començava amb Hamilton 0,067 segons per davant de Verstappen, Bottas tercer per davant de Sergio Pérez (Red Bull), que només ha completat la seva primera volta pocs minuts després. Tot això seria superat per Norris, que tornava a mostrar un bon ritme amb el McLaren. Mentrestant, Charles Leclerc (Ferrari) havia superat Bottas. Els Williams de Latifi i Russell mai no van sortir de la zona d’eliminació, que van ser 12è i 14è respectivament. En els darrers moments, hi va haver una sorpresa, amb Carlos Sainz (Ferrari) que va perdre el passi a la següent ronda i acabava a l’11è lloc. També s’hi quedava Sebastian Vettel (Aston Martin) en el 13è lloc i Fernando Alonso (Alpine) en el 15è lloc. Lance Stroll (Aston Martin) va avançar amb la desena posició per només 0,061 segons.
L’inici de la Q3 va ser per Mercedes i Hamilton guanyant a Verstappen per 91 mil·lèsimes. Pérez va ser tercer i Norris quart, amb Leclerc cinquè i Bottas només sisè després d’un error que li va costar el temps. En tornar a la pista, Hamilton no va millorar, a diferència de Norris que va fer un rècord que li va permetre assolir el segon lloc sent 0,043 segons del britànic. Tanmateix, el temps es va cancel·lar perquè va superar els límits al revolt nou. Ningú va acabar amb Hamilton, que va aconseguir la pole position. Pérez va aconseguia el segon lloc a 0,035 segons de Hamilton, i Verstappen tercer a 0,087 segons després de no millorar. Leclerc començarà quart, amb Pierre Gasly (AlphaTauri) cinquè.
Després el segueixen els McLaren de Daniel Riciardo i Norris, amb Bottas al vuitè, Ocon al novè i Stroll al desè lloc.
Max Verstappen ha estat el més ràpid del tercer i últim entrenament lliure de GP Made in Italy i Emilia Romagna, amb el millor registre del cap de setmana a Imola fins ara.
A diferència de l’entrenament d’ahir, la majoria dels pilots s’han quedat als garatges durant els primers 15 minuts. Kimi Räikkönen (Alfa Romeo) era el primer a marcar un temps. Després, eren els Ferrari de Charles Leclerc i Carlos Sainz els que es ficaven al davant, encara amb pneumàtics mitjos, abans que Sergio Pérez (Red Bull) es fiqués al davant. Valtteri Bottas (Mercedes) va arribar a ocupar el primer lloc per breus instants, veient eliminada la seva volta per haver superat els límits de la pista.
Una sortida de Nicholas Latifi (Williams) a la chicane Villeneuve va provocar una bandera vermella i, en reiniciar Verstappen (Red Bull), va agafar el relleu, abans de veure eliminat el temps per no respectar els límits de la pista, un altra vegada.
Bottas va ser llavors el primer a entrar en l’1: 15. Els temps van caure a la segona meitat de l’entrenament i el lideratge va canviar de mans, fins que Verstappen va passar a 1’14.958 en els darrers deu minuts.
L’holandès superava a Lando Norris (McLaren), per 0.456 segons. Lewis Hamilton (Mercedes) va rubricar la tercera marca a 0,555 segons, amb Pérez quart i Leclerc cinquè. Pierre Gasly (AlphaTauri) va signar la sisena marca davant Sainz. Bottas i els
Alpine de Fernando Alonso i Esteban Ocon van tancar el top ten just davant de Yuki Tsunoda (AlphaTauri).
A diferència de Norris, el seu company de McLaren, Daniel Ricciardo era discret i només era 13è, per davant de Sebastian Vettel a bord de l’Aston Martin.
V-Line organitza per demà 17 d’abril el primer Rallysprint Calafat, dins el calendari del Trofeu de Catalunya de Ral·lisSprints d’Asfalt.
La prova es disputarà íntegrament al Circuit de Calafat amb un format de dues 2 seccions i dos especials diferents a repetir en dues ocasions. Seran 4 trams amb una distància total de la prova de 34.82 km.
El primer tram, l’A, té 8,271 km i comptarà amb 0,228m de terra, 1,460 km sobre la pista de teerra de RX, 1,076km d’asfalt lliscant i 5,507km d’asfalt.
El tram B, de 7,986 km, comptarà amb 0,220m de terra, 1,330 km sobre la pista de RX, 1,082km d’asfalt lliscant i 5,346km d’asfalt.
Per aquesta prova la llista d’inscrits s’enfila fins a 48 participants amb cotxes de diferents categories, èpoques i cilindrades per poder gaudir d’un nou dia de motor a casa nostra.
Les 4 hores de Barcelona, que tindran lloc aquest cap de setmana, marcaran l’inici de la temporada 2021 de l’European Le Mans Series.
Els 42 cotxes que formen la graella es van reunir durant la setmana per participar en les proves oficials abans de l’inici de temporada.
El principal protagonistes són els tres campions vigents: el número 22 Oreca 07 de United Autosports (LMP2), el número 2 Ligier JS P320 de United Autosports (LMP3) i el Porsche 911 RSR-19 núm. 77 de Proton Competition.
Moment de passar a la pista
L’Oreca 07-Gibson nº 22 del campió vigent de United Autosports ha començat molt bé la temporada gràcies a Phil Hanson, que ha marcat el millor temps en la primera sessió d’entrenaments lliures al Circuit de Barcelona-Catalunya.
El pilot britànic ha marcat un temps d’1’33”629, amb un marge de 0”147 sobre l’Oreca núm. 37 de Nico Lapierre (Cool Racing), que ha estat el més ràpid dels set cotxes Pro-AM.
L’Oreca n°28 de l’IDEC Sport ha marcat el tercer millor temps amb una volta de 1’34’’108 marcada per Paul-Loup Chatin, seguit a 0’0040 per l’Oreca n°41 de Louis Deletraz (Orlen Team WRT) .
La categoria LMP3 està liderada pel Ligier n°8 de David Droux (Graff) 1’39 “763, amb 0″1987 per davant del #13 d’Ugo de Wilde (Inter Europol Competition) i per 0″220 el #2 Ligier del vigent campió de LMP3 Wayne Boyd (United Autosports).
A la classe LMGTE, el #95 TF Sport Aston Martin Vantage marca el ritme dels primers 90 minuts d’entrenaments lliures d’aquest cap de setmana de les 4 hores de Barcelona. L’1’43’190, de Ross Gunn, serveix per ficar segon l Ferrari #80 (Iron Lynx) on també trobem el pilot local Miquel Molina. El Porsche 911 RSR-19 Proton Competition #77, guanyador del títol el 2020, és el tercer amb un registre 1’43’’528, amb Jaxon Evans al volant.
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional
Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.