WEC: Toyota vesteix de gala el seu GR010 Hybrid

Toyota va presentar el seu cotxe per a la nova normativa sobre Hypercar del Campionat Mundial de Resistència (FIA WEC). Amb el nom de GR010 Hybrid, el cotxe del fabricant japonès compta amb un motor V6 de 3,5 litres biturbo, un augment respecte al V6 de 2,5 litres que equipava el TS050 LMP1.

Per a aquestes noves normatives WEC, aquest cotxe produeix un màxim de 670 cavalls de potència. Aquesta xifra ja inclou l’extra del sistema híbrid, que produeix fins a 268 cavalls de potència.

Pel que fa als pilots, Toyota defensarà els seus títols (de fabricants i pilots) amb els mateixos equips que van córrer el 2020: Kamui Kobayashi, Mike Conway i José Maria Lopez a Toyota # 7; Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima i Brendon Hartley a Toyota # 8; Nyck De Vries continua sent un pilot de prova i reserva.

S’espera que el Toyota GR010 Hybrid faci el seu debut en cursa a la primera ronda del Campionat Mundial de Resistència el 19 de març a Sebring, Estats Units d’Amèrica.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments